zondag, december 06, 2009

De dag na Sinterklaas



Gisteren was het, zoals bij iedereen: PAKJESAVOND. De Sint had dit jaar de pakjes bij pake en beppe gebracht. Wij waren er tegen half 7 en toen stonden er al 3 grote zakken met kadootjes in de schuur! De kinderen hebben genoten, heerlijk om de reacties te zien toen ze dingen uitpakten die ze ook echt heel graag wilden hebben!!
Vandaag wordt er druk mee gespeeld. Anouk is bezig met een werkstuk voor school. Het is nog een hele opgave maar we zetten door. Het moest gaan over een gebeurtenis uit de geschiedenis. En we hebben gekozen voor de Spaanse Griep.
Donderdag moet het klaar. Zoals jullie zien staat de hele tafel vol met speelgoed, en de salontafel ook (helaas was de batterij van de camera leeg, dus geen foto van die tafel).

In het huis vordert het gestaag!!!
Het nieuwe stuk van de keuken is woensdagmiddag geplaatst. Jilles mocht Bonny helpen. Erg leuk om te zien hoe Bonny hier mee omging!
Vanmorgen heb ik het stuk schoongemaakt en ga straks de eerte keukenspullen verhuizen.



Afgelopen week heeft Lolke de laminaatvloer boven gelegd. Gisteren de laatste plintjes en gistermiddag heeft Grietje mij geholpen met het poetsen van de bovenverdieping.
Heerlijk dat ze er was. Alles is nu schoon. Het huis mag ook niet meer betreden worden met schoenen aan:-)

Volgende week zondag blog ik vanuit het nieuwe huis..... kunnen jullie je het voorstellen?


Ik weet niet wanneer ik me weer meld, de komende dagen worden hectisch!!!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: