zondag, november 29, 2009

een productieve zondag

Vandaag een productieve zondag gehad. Na eerst vanmorgen vroeg de boekhouding te hebben gedaan begonnen in het huis.
De 80 m² laminaat zal toch allemaal gelegd moeten worden en Lolke en Jilles hebben zich daar mee bezig gehouden, met als resultaat dat aan het eind van de middag de kamer van Jilles voorzien is van een mooie strakke vloer!!!!!
De plinten had Lolke weer van de muur gehaald en nu weer op de vloer vastgezet zodat het er mooi strak in ligt!
Ik heb me bezig gehouden met het 'kuizen van de badkamer'. Dat was nog een hele klus, want allemaal voegstel en cementsluier die van de tegels af moest.
Ik ben één keer rond geweest langs wand en vloer, maar alles is er nog niet vanaf! Hier ligt dus een herhalingsklus op mij te wachten.

En nog even showen: het nieuwe aanrechtblad!!! Ben erg benieuwd hoe dat gaat staan bij de blauwe kastjes die we nog hebben en die over geplaatst gaan worden. Ik heb bij het uitzoeken een frontje meegenomen en toen stond het mooi..... maar hoe dat nu is? We zullen het op 10 december zien!!!
Enne, de foto's zijn vandaag gemaakt door Romy (moest ik even van haar melden!)
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Saskia zei

Hey Paule, het wordt al ècht een huis! Prachtig.
Ik ben ook weer een weblog gestart: http://walk2run.web-log.nl/walk2run/

greetz Saskia

Francine zei

wat wordt het mooi paule!

eliane zei

zo eindelijk weer even tijd om bvij te lezen. Wat wordt het mooi Paule , echt super. Prachtige behangetjes, mooie strakke vloeren, tegels etc.
Het schiet nu aardig op zeg. Ik kom zeker langs om te kijken maar zit op dit moment in een razenddrukke periode met lastige zaken ronmd leerlingen/ouders ..zucht.
Heel veel succes met de laatste loodjes!