zondag, december 06, 2009

eerste spulletjes zijn verhuisd.


Vandaag weer een dag van ploeteren en poetsen. En de eerste zaken zijn verhuisd!!!.
ik heb een groot gedeelte van de keuken inventaris al overgebracht. Morgen kan mijn poetshulp lekker alle keukenkastjes goed schoonmaken zodat ze donderdag schoon over geplaatst kunnen worden.
Van mijn oma haar inboedel hebben we een boekenkast overgenomen, die heeft Lolke in elkaar gezet en ik heb er meteen maar alle boeken in gezet:-).
en een kastje dat van mijn ouders is geweest is ook goed gepoetst en staat nu te wachten op het speelgoed van Jilles!
Ik ben nu moe.................. morgen even bijkomen op mijn werk!
Posted by Picasa

1 opmerking:

Marijke zei

Nog even en dan zit je in je prachtige nieuwe huis! Super!!! Ziet er allemaal prachtig uit!