dinsdag, november 17, 2009

tweede klusdag

Vanmorgen zijn de tegels voor de vloer beneden en voor de badkamer gebracht.
Lolke heeft al een gedeelte van het patroon uitgelegd in de woonkeuken. Het is een hele puzzel, het moet allemaal goed uitkomen met de voeg en zo en de maten zijn daar niet helemaal op aangepast...... hopelijk weet de klusjes man morgen hoe dit het beste aangepakt kan worden.
De tegels voor de badkamer zijn ook gebracht en daar heeft Lolke alvast een aantal van naar boven gebracht.

En uiteraard we verder gegaan met het behangen. De omgedraaide rollen voldeden prima met een uitstekend resultaat vandaag!!.
Zopas, na de 10 minuten gesprekken op school, nog even de laatste baan er in geplakt. Romy heeft foto's gemaakt zodat het bewijs geleverd is dat ik het echt allemaal zelf doe!!!! Beppe heeft zich uitgeleefd op het rode behang van Romy en ook dat wordt hartstikke mooi.
Morgen nog twee smalle baantjes en dan kan het witte behang er op.
Op de kamer van Jilles moet ik nog 1 muur met streepjes en dan is hij klaar!!.
Misschien dat ik het behang dat ik heb uitgezocht voor onze slaapkamer nog ruilen. Het is vrij zwaar vynil behang. En de wijze waarop het behang op de kamer van Jilles geplakt moet worden gaat mij erg goed af (stijfsel op de muur smeren en dan het behang van de rol af er zo tegenaan plakken) dus daar wil ik nog wel een kamer op die wijze mee doen.

Beppe plakt liever 'ouderwets' dus die kan heel mooi de logeerkamer dan doen.
Ik hoop dat we aan het eind van dit weekend klaar zijn!!
Morgenochtend ga ik even naar Drachten, naar mijn werk voor een aantal dingetjes, maar daarna snel weer thuis verder (of eerst nog even langs de doe het zelf markt in Drachten?)
Posted by Picasa

1 opmerking:

Je@net zei

Ooooh, dat schiet al lekker op!! Wordt mooi joh!