woensdag, november 18, 2009

derde klusdag

Vandaag is de eerste kamer 'opgeleverd' door mij!
De kamer van Jilles zit in het behang!!!
Het rode behang op de kamer van Romy zit er ook in, het was een hele karwei en ontzettend rottig. Beppe zal inwendig best wel eens gevloekt hebben ga ik vanuit. Nu is ze met het witte behang begonnen en dat gaat veel beter en sneller. Gelukkig maar, het moet natuurlijk wel leuk blijven om te doen.
Het behang van onze slaapkamer heb ik vandaag geruild. Morgen ga ik hier mee beginnen.

Lolke en Bonny ( de klusjes man) zijn begonnen met het tegelen van de badkamer. Het zijn grote tegels, dus het 'lapt' aardig aan! Ik vermoed dat zij het morgen ook wel af krijgen.
De tegels voor de vloer beneden kloppen niet, daar is achter aan gebeld. Maar wel erg dom van de leverancier. De maatvoering klopt niet waardoor het niet in een patroon gelegd kan worden. Terwijl we het juist speciaal besteld hebben omdat het in het legpatroon moet worden gelegd dat de leverancier heeft aangedragen.... snappen jullie het nog?

Morgen weer een dag! Begin wel aardig moe te raken. Gisteravond wezen kaarten (Ha Tsjeerd!!!!), was om 1 uur thuis. Vanavond eigenlijk volleybal, maar dat heb ik maar afgezegd. Ga lekker 'chillen' op de bank!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: