woensdag, september 26, 2007

Gelukkig!!!

Al maanden heb ik een scrapblock:-(

Alle sluizen en bruggen richting Friesland waren gesloten, geen inspiratie kwam er door. Zelf de doorgestuurde scrapgenen van de Gen'r Us kon mij niet helpen!!!

Stapels foto's, mooie foto's, bakken vol papier, laatjes doorbuigend van de embellisments en toch niks, niks, niks dat uit mijn handen kwam.


Maar vanmiddag, naar aanleiding van een mooie uitdaging van Maaike kon ik het toch ineens!!! Mijn tote wist zijn plaatsje op tafel nog te vinden en ik bleek het nog niet verleerd te zijn !!
Er is zojuist een Lay Out uit mijn handen gekomen waar ik helemaal blij van ben.
De inzenddatum voor de uitdaging is 6 oktober, dus ik kan hem nog niet in zijn geheel laten zien, maar een kleine Sneek Peak om jullie lekker nieuwsgierig te maken:-)

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Wieoeeeeeeee, super, ziet er goed uit meid!!! Heerlijk dat ie weer terug is die MoJo!!!!!

Je@net zei

Fijn Paule!!
En de sneaks zien er in elk geval veel belovend uit!!

eliane zei

joepie.......laat maar stromen die genen, ik wil ook weer starten !!
Jouw sneek peaks zien er goed uit .

Maaike zei

oooooh dit ziet er goed uit!!!
ga em dit weekend maken....

Jolanda zei

Stuur je ook beetje van die inspiratie naar de andere kant van Nederland (mijn kant dus). Is hier hard nodig!!

Ik ben benieuwd naar het resultaat!