zaterdag, september 22, 2007

Oud Antiek

Wie wat bewaart heeft wat, dat gaat vandaag helemaal op!

Uit de erfenis van mijn (nog gewoon levende) oma kregen we een poos geleden deze typmachine.
de moderne jeugd, opgroeiend met pc en internet had er niet veel interesse voor, en de koffer belande onder in de kast.
Maar Romy, die kreeg hem vandaag ineens in de gaten en bedacht zich: daar wil ik wel even mee 'spelen'

Ze is nu erg druk om haar verlanglijstje voor haar verjaardag te maken, volgende maand......
Ik hoop dat Sinterklaas straks in December ook gecharmeerd raakt van dit oude 'handwerk'. Want ook dat verlanglijstje is in de maak:-)
Jilles hangt er kwijlend boven, wil ook heel graag.....
Ze zijn nog wel eventjes zoet hiermee!!!!

5 opmerkingen:

Francine zei

Oh heerlijk, ik heb altijd al een zwak gehad voor typemachines. Dat mechanische geluid....

eliane zei

geweldig, zo'n machientje hebben wij ook nog op zolder staan, in het kanariegeel.........

Gonzo zei

Kewl! Een pc met ingebouwde printer!

Marjolein zei

Heee, da's leuk!! Blijft toch wat hebben hoor, zo'n ouderwetse pc LOLOL!!!

Anoniem zei

Bij mijn ouders staat er ook zo-eentje, maar dan in groen. De jongens vinden het 'kicken', veel leuker dan een computer hoor!

Wat een lieve foto's zo van je meiske. De spanning druipt er af :-)