dinsdag, juni 05, 2007

Partners in crime!


Ik zal dan nu toch maar het verhaal doen van de partners in crime:-)

Zaterdagavond hadden Marinka, Andrea, Tanja en Nelleke een onwijs gave workshop gedaan van Lisa Bearnson. Een album: all about me. Helemaal voor gesneden, mooie kleuren, mooi album, en over jezelf!
Eliane en ik waren natuurlijk stink jaloers. Maar: we konden vast wel zo''n album bestellen in de US, dachten we.
Maar,....... het was natuurlijk ook mogelijk dat niet alle pakketten tijdens de SAG waren opgegaan en wie weet gingen ze in de verkoop.
Wij togen naar de info balie, maar NEE niks over, niet te koop. En wie stond daar: Lisa!!!! Ik geloof dus niet in toeval:-))
Ik sprak haar aan en vroeg of het ook mogelijk was of die mooie albums (er zijn er namelijk nog 4!) ook naar Nederland geshipped konden worden. Helaas, ze waren Sold Out!!! Eliane en ik vonden dat oprecht jammer, maar ja, nothing to do about it!! Totdat Lisa een idee kreeg:-)

Ze vroeg ons even te wachten, ze wilde eerst Heidi (van scrapbookmate) gedag zeggen. Daarna gingen wij met haar op avontuur. Ze moest eerst the elevators hebben. Naar de vierde verdieping. We doken dus in de eerste de beste lift en drukte op de vier. Toen we uitstapte was Lisa helemaal confused!! Normaal liep ze zo vanuit de lift haar Suite in. En ze was op zoek naar haar vriendin die wel wist waar nog extra albums waren in het hotel, ergens in de opslag.
Maar geen suite dus. We were lost!! We liepen weer via allerlei trappen naar beneden. Onder de uitroepen van Lisa dat wij sould regret it that we followed her. Maar nee hoor, no problem, it was exiting:-) En toen kwamen we langs de zaal, ingericht als magazijn. Lisa dook er in en vond dozen met incomplete sets. We kregen 5!! dozen mee en ze vermoede dat we daar wel twee complete kits van konden samenstellen. Daarna kregen we dikke zoenen, ze vond ons fantastic, i love you!
Eliane en ik liepen als twee kuikens giechelend snel naar onze hotelkamer en hebben eerst heel hard gegild, vervolgens een ronde dansje gemaakt en ten slotte zijn we aangevallen en hebben wel drie complete kits kunnen samenstellen! Wij allebei eentje en dus een extra. Die we naar Francine hebben gestuurd. Niet omdat niemand anders er voor in aanmerking zou komen, maar dit kwam zo bij ons boven. En we hadden nu natuurlijk een perfect middel om haar te chanteren voor een fotoshoot in friesland:-)))))

O ja en weet je wat ook nog leuk was? Toen we op Lisa stonden te wachten kreeg zij van Heidi de 100ste CK. En die had ze nog niet gezien, wij zagen hem dus samen met haar voor het eerst:-))) Jammer dat we daar geen foto van hebben. We hebben wel een foto van ons saampjes met haar tijdens de workshop die wij 's middags hadden gevolgd. Deze heeft Andrea gemaakt. Die gaan we haar mailen met nog een giga bedankt mailtje er bij! Ze heeft haar mailadres wel genoemd, maar door alle zenuwen weten we dat niet meer. Maar dan mailen we het maar naar CK!!!
Al met al een reuze geslaagd weekend!
Meer foto's volgen, van het strand, de projecten en lay outs, maar eerst nog een weekje hard werken en dan zaterdag de bruiloft van mijn tante en (aanstaande) oom (die al ruim 10 jaar binnen de familie rondstapt, maar ja, een feestje daar zijn wij niet vies van!). Ik heb er zin in!

8 opmerkingen:

Fleur zei

AAAAHHHH Paule, wat een verhaal; GE-WEL-DIG! Wat een heerlijk (meisjes) avontuur. Maar wat gaaf dat jullie nog 3 complete kits konden samenstellen. Ben onwijs nieuwsgierig naar je foto's. Kan wel wat leuke inspiratie gebruiken, momenteel zit die nl. een beetje te verstoffen.
Leuk dat jullie zo'n gaaf weekend hebben gehad en een leuke bruiloft voor de boeg. Geniet ervan!

Marjolein zei

SUPER!!!!!!! Wat zullen jullie een lol gehad hebben zeg!!Geweldig verhaal! Ben benieuwd naar de foto's, ik houd je blog in de gaten:-)
Oh, veel plezier vast zaterdag!!

Francine zei

---- GRIJNS VAN OOR TOT OOR ----

eliane zei

het was ook SUPER, zie het zo weer voor me .... en elke keer als ik de doos zie liggen , denk ik er weer aan.

Je@net zei

Wat een geweldig verhaal!!!
Veel plezier met die gave spullen!!!
Ben benieuwd naar de foto's!

Anoniem zei

Oh, heerlijk Paule! Sowieso is het leuk om iets gezamenlijks te ondernemen maar zulke krenten in de pap op deze manier is helemaal top. Dat blijft echt wel hangen...
Enne, jij kunt weer bezig ;-)

Marjo zei

Wauw! Wat een heerlijke verrassing om zo Lisa te ontmoeten. Wat had ik graag even bij jullie in de hotelkamer rondgedansd!

Anoniem zei

Fijn weekend gewenst!!