woensdag, juni 13, 2007

Iets er bij

Vanmorgen weer boodschappen gedaan, wekelijks ritueel op woensdag. Nu eens eventjes zonder kinderen en dat was wel lekker. Want ik wordt tegenwoordig helemaal gek in de supermarkt.
Overal krijg je 'iets bij'. De oogst van vorige week: bij de bananen, stickers, bij de Danoontje, ijsstokjes, bij mars en snickers, een voetbal en vanmorgen zag ik alweer bij iets van chocolade: een frisbee!
En dan natuurlijk nog de rocks en monopoly kaartjes.... (nog bedankt Alja!!!)
Maar ik wil er helemaal niks bij!!!
Ik hoef al die troep niet. En het nadeel van drie kinderen is dat ze alle drie iets willen hebben. Dus drie velletjes met stickers (tja, de dames achter de kassa kennen ons zo onderhand wel), drie keer een bal.... en tig monopoly kaartjes.
En ik WIL HET NIET!
Ik wil alleen maar aardbeien die naar aardbeien smaken, ipv naar water, druiven zonder schimmel, melk die niet over datum is en een lieve glimlach van het meisje achter de kassa......

11 opmerkingen:

eliane zei

nou zeg , dat heb ik gister nog net tegen de buurvrouw gezegd !! Ik wil het ook niet ( meer )...
heb nog monopoly kaartjes , belang bij ????

Anoniem zei

Graag gedaan;-)

Ik doe dan nog mee met de Yetix knikkers (maar ga er niét apart voor naar de Poiesz) en ik heb een paar Monopolykaartjes, maar dat is alles.

Marjo zei

Lang leve de Lidl. Daar krijg je er nooit iets bij. (soms schimmel, maar dat is meestal nadat ik het te lang heb laten liggen ;-).
En daarom kom ik er ook zo graag! (al vond ik de bungels echt leuk!!)

Anoniem zei

Nou, je wordt daar inderdaad gek van! Laat ze de prijzen gewoon iets lager maken i.pv. al die rommel erbij!

Marjolein zei

Helemaal gelijk meid!!!!! Hier... krijg je lekker helemaal niets.......oh ja...... "You use our HBC rewards card m'am?".... gestooooooord word ik er van!

Anoniem zei

De bungels vond ik wel leuk, maar die monopolykaartjes, niks hoor. Alleen eens een gratis zak chips.
Wij doen het meeste bij de Lidl en dat vind ik wel zo handig. Ook onze super-mini-super (de Troefmarkt) doet er lekker niks bij. Want o, kinderen zijn er zó gevoelig voor!!
Drie collega's van boven de 50 doen hun boodschappen bij de Poeisz en dat komt heel aardig over: we komen om in de Jetix knikkers!!

Anoniem zei

Ja lang leve collega's en bij ons lang leve tante janny. Want na een bezoekje aan tante janny kwamen onze meiden met een zak met meer dan 50 jetix knikkers thuis, ze waren de hele middag zoet.
Maar die bungel mobiel staat toch heel gezellig in de huiskamer !
Ik ga morgen toch wel ff mijn "gratis" chocola en pak drinken halen bij de super !!!!!!!

Jolanda zei

Gelukkig zijn mijn kids al zo "oud" dat ze niet meer alles willen. We krijgen wel van de oma's de jetix knikkers die iedere keer weer haastig worden uitgepakt, maar vervolgens in een potje liggen te wachten... en te wachten....
Da's dan weer het voordeel van alleen boodschappen halen, je zegt gewoon NEE!! IK HOEF ER NIETS BIJ

Je@net zei

Klinkt o zo herkenbaar!
Ben blij dat wij dat achter de rug hebben!

Gonzo zei

Ik heb superlekkere aardbeien... in mijn volkstuin! ;) Ohhh, dan lust je die dingen uit de supermarkt niet meer, hoor...! ;) Enne melk... verser dan bij jou kan je dat toch niet krijgen? ;)

Gonzo zei

Oh enne... wij hebben wel de monopolykaarten, maar voor de rest niet... Maar ik ben een slechte moeder volgens de kinderen want ik koop nooit ijs (ik vries van die limonadedingen in), mars en zo ;)