maandag, juni 04, 2007

Het was gaaf!!!!

We hebben een super weekend gehad. Hele mooie dingen gemaakt en leuke mensen ontmoet.




Ik hoop deze week uitgebreid verslag te kunnen doen van dit weekend waarbij ik zelfs, samen met Eliane partner in crime geweest met Lisa Bearnson! We hebben het hotel met haar door gedwaald op zoek naar haar suite. Maar met een heel gaaf doel!!!
Maar daar vetel ik nog wel over!
Ook foto's moeten jullie nog even op wachten.
Vandaag en morgen ben ik druk met werken, bestuur en cursus.
Maar woensdag hoop ik even tijd te hebben.
Alhoewel, dan moet ik naar de kapper en nieuwe kleren kopen want zaterdag heb ik een bruiloft!!

Kom dus gerust even langs om te zien of er al een nieuw bericht is hier (ik zit nml nui stiekum op mijn werk dit even te schrijven:-)))

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk stiekum blogje, je maakt me nieuwsgierig.
Ik kom nog eens langs (op je blog) om te kijken wat je hebt gemaakt.
Groetjes, Hester

Marjolein zei

Joh, wat laat je ons nou in spanning zitten, ben stiknieuwsgierig hoor. Gauw weer (niet stiekum LOL) bloggen hoor, met foto's en het verhaal van Lisa.... klinkt toch wel een beetje 007 achtig!

Anoniem zei

Hester, wat een mooie foto van jou........:-)

Paule, klinkt geslaagd, ben benieuwd naar de foto´s:-)

Anoniem zei

Oh! Op je werk!?! Oh, Paule toch, foei (hihi). Wat heerlijk dat je het zo leuk hebt gevonden!!

eliane zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........
maar dat was wel heel leuk !!