woensdag, mei 30, 2007

Ik heb er zo'n zin in


Komend weekend ga ik naar de Scrap-a-Ganza.
Een scrapbookevent in Egmond aan Zee.
Samen met een grote groep gezellige vriendinnen.
We gaan scrappen, scrappen, scrappen. Allemaal bekende namen uit America komen. Er zijn shops, lekker lunchen en als klapper: We blijven slapen!!!! Heerlijk! Ik heb al een paar flessen rosé ingeslagen, lekkere nootjes, snoepjes...
En er schijnt 's avonds een groot feest te zijn.
Ik heb er echt mega veel zin in. Al moeten we zaterdag wel heeeeeeel vroeg weg! Maar dat heb ik er wel voor over!
Fototoestel gaat natuurlijk mee, dus ik hoop volgende week er over te bloggen!
Ik hoop sowieso weer wat meer te gaan bloggen. Maar de laatste weken voor de zomervakantie is op het werk altijd erg druk. Er moet veel voor scholen afgerond worden. Daarnaast hebben we volgende week een reünie van de lagere school hier in het dorp. En hoewel ik er niet op school heb gezeten zit ik wel in de commissie en ook daarmee hebben we het erg druk!
Nu nog twee pittige dagen werken, vrijdag veel afspraken en morgen een lange cursusdag. Maar goed, met dit weekend in het verschiet kom ik er wel door!!!

8 opmerkingen:

eliane zei

snurk jij ???? geintje !
ik heb er ook mega zin in, maar ook ik moet nog 2 dagen werken,ook voor ons is het voor de zomervakantie gigadruk,maar dit weekend gaan we op stap !!

Marjo zei

Heeeeeel veel plezier daar aan zee! Lekker even helemaal los van alles. Heerlijk! Geniet er van!!

Anoniem zei

Paule,
ik wens jou en iedereen die met je mee gaat een heel fijn weekend.
maak er wat moois van, met scrappen en natuurlijk met elkaar !
Have youself wonderful days, groeten Hester

Je@net zei

Leukie!! En ik heb er ook al mega veel zin in!!
Ga zondag en hoop jullie daar nog wel ff tegen te komen!!

Anoniem zei

Klinkt goed en gezellig Paule!
En ja, het is vrij hectisch natuurlijk nu: voor de reünie maar ook vanwege je werk natuurlijk (is het daar nog leuk met de leegloop?!).
Sjoch ik dy takom wykein yn Reduzum?

Andrea zei

Ik heb er ook al zo´n zin in!
Mijn scrapspullen staan klaar, nu mijn kleren enzo nog, dus da´s ongeveer hoe de prioriteiten liggen haha.

Tot zaterdag!!!

Anoniem zei

Nou ik lees het volgende week wel allemaal!! Have fun!

Jolanda zei

Veel plezier!