zondag, april 15, 2007

Tuinfeestje

De taart van vandaag! Lekkere aarbeienkwark met een chocolade bodem!! En natuurlijk Ernst en Bobbie, die hebben we al maanden in huis. Al was ik wel bijna op zoek gegaan naar Piet Piraat!


Grote vriend die op bezoek kwam en hele moeilijke maar gave lego heeft gegeven!
Hé, dat is Eliane!
En de zoon van haar en nog een vriendje!
We hebben heerlijk buiten gezeten! Het was gewoon heet en de kinderen zijn verbrand:-(

Opa en oma kwamen en weer een heel groot kado:-) Alle jongens kijken ingespannen toe om te kijken wat er uit komt:
Het is een Verreiker! Wouw!
Het was een super geslaagde dag vandaag! En dan begint morgen zijn lange schoolloopbaan:-)
Slik!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

We reden vanmiddag naar Leeuwarden om daar een verjaardag te vieren en ik zag de parasol al staan ;-)
Fijn dat Jilles zo'n heerlijk verjaardagsweekend heeft gehad: wooow!!
Heel erg gefeliciteerd met jullie grote man. En sterkte, morgenochtend. Dan is het helemaal echt!

eliane zei

wat een leuke foto's .........
hoe was het 's middags ook gezellig druk ????

Morgen een nieuwe fase in jullie leven, de keline grote man gaat naar de basisschool, volgens mij heeft hij er zin in , naar zijn vriendjes................
Succes morgen !!

Marjolein zei

Leuk meid, dat ziet eruit als een heel gezellige dag!! Leuk Eliane daar even te zien zeg!!
En nu morgen......spannend hoor, ineens zijn ze groot he? Succes, het komt allemaal best goed!

Jolanda zei

Jilles, nog van harte gefelicteerd met je 4e verjaardag. Veel plezier op school......
Paule, het went wel hoor.....

BiancaMA zei

En dan is hij echt 4 en mag hij echt naar school... Voor jou even slikken en wennen, maar voor Jilles ook wel. Heeft hij er zin in?

Succes vandaag ;-))

En het went echt, ik vind het nu heerlijk dat ze op school zijn...

Anoniem zei

Gefeliciteerd Jilles! Cool nu mag je naar de basisschool!
Paule, het went vast snel, vooral als ie het leuk vindt en met verhalen thuis komt!Succes met z`n allen.

Anoniem zei

En hoe vond Jilles het op school? Vast wel leuk. Ook van hieruit nog gefeliciteerd, en inderdaad, wat een schitterende dag om feest te vieren was zondag hè?
Onze jongste wordt 3 mei 4, dus nu is ze aan het proefdraaien. Volgende week gaat ze twee keer, en na de vakantie mag ze volledig aan de bak.
Zucht...wat vliegt de tijd!!

Samira zei

Gefeliciteerd!!! Wel een mijlpaal lijkt me. Naar de basisschool. En wat grappig dat jullie ook bij Piet Piraat waren. Dezelfde voorstelling als waar wij zijn geweest (13.00 uur). Zie mijn weblog!

Birgit zei

Hoi! Ik wilde je even laten weten dat andrea me je scraplift van mijn LO heeft gemaild en ik vind 'm geweldig!
Groetjes,
Birgit

Je@net zei

Wat een leuke foto's Paule!! En wat hadden jullie et getroffen met et weer!! Super hoor!