zaterdag, april 14, 2007

Jilles is Jarig

Vandaag is Jilles jarig!
Hij wordt 4 jaar en gaat maandag naar de basisschool.
Maar eerst was het vandaag feest!
De dag begon met een zelfgekozen feestontbijt: Chocoladevla!!!
En daarna was het tijd voor kadootjes!
Onder andere een motor van Playmobiel:

En natuurlijk felicitaties!
Kaoodtjes uitpakken is erg spannend! Wat zou hier inzitten?

Van Pake en Beppe heeft hij een voorlader gekregen op zijn traptrekker. Lolke had deze er gisteravond al even opgezet. Toen ik ging kijken hoe de werkzaamheden vorderde trof ik dit tafereel aan:
Jilles was helemaal in zijn sas vanmorgen toen hij dit kreeg!
Maar het allermooiste kadoo, dat was een verassing. En pakje dat voorzichtig moest worden uitgepakt. We hadden al verteld dat al het bezoek morgen pas zou komen, maar waarom, dat was een geheim!
Uit het pakje kwamen kaartjes voor PIET PIRAAT

Om 1 uur vanmiddag zaten wij in Groningen in Martiniplaza. Allemaal erg spannend, Jilles was een beetje bang, wist niet helemaal wat hij kon verwachten. Maar toen het eenmaal begon, begon zijn gezichtje ook te stralen en brak mijn hart een beetje!
Want het was heerlijk om te zien hij hoe genoot! En de meiden en wij hebben ook een prachtige middag gehad!!
Morgen groot feest, veel bezoek, lekkere taart en mooi weer!
De terrasstoelen zijn allemaal schoongeboend, wij zitten morgen lekker buiten:-)

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd allemaal met de verjaardag van Jilles! Veel plezier morgen in de zon!

Liefs Bibiche

Francine zei

Piet Piraat, Piet Piraat, schip ahoy-hoy-hoy...

SUPERLEUK Paule! Ik denk erover om met Frank van de zomer naar Tarzan te gaan. Waar is de tijd? ik weet nog dat ik met hem bij Kabouter Plop zat!

Marjo zei

Wat een ongelofelijk COOL kado!! Dit vergeet hij zijn hele leven niet meer. Heel veel plezier morgen in het zonntje!! Ik wou dat ik een toverstafje had, zodat ik even kon langswippen......
Gelukkig hebben we blogs, dat lijkt er een piep klein beetje op :-))

Anoniem zei

Ik zie jullie morgen. Heerlijk dat we buiten kunnen zitten.........super zo´n verrassing:-)

Je@net zei

GEFELICITEERD!!
Wat een prachtige foto's en wat een enorme verrassing! Kan me voorstellen dat jullie allemaal ontzettend genoten hebben en Jilles et meest!!

eliane zei

fijn dat jilles het zo leuk vond en wat een prachtige kado's . Wij komen ze morgen bekijken !!

Maaike zei

hieperde piep HOERA
zo te zien was het vandaag al een fijne dag en morgen ook lekker feest
geniet ervan!

Anoniem zei

hij ziet er heel gelukkig uit hoor!!!
Ben blij dat jullie allemaal een geweldige dag hebben gehad. Morgen komen we aan wippen wordt 's middags.

Grietje

Gonzo zei

Wat een superdag! Dit vergeet hij nooit meer!!!

Marjolein zei

Ai, ik ben te laat, maar........ nog van harte gefeliciteerd! En wat een geweldig kado zeg, heerlijk dat koppie!! Veel plezier morgen met al het bezoek en geniet van het weer!

Fleur zei

Nog van harte gefeliciteerd! Zo te horen een dag met een gouden randje! Zo leuk al die foto's. En lekker mooi weer voor het feest vandaag!
Vier jaar alweer; wat gaat het hard. Naar school!
En jij dan?! Jij bent vanaf morgen een moeder van schoolgaande kinderen. Poehé...

BiancaMA zei

Wat een ongelovelijk leuk kado!

Fijn dat Jilles er ook zo van heeft genoten.

Casper gaat 28 april samen met zijn vader naar Piet Piraat ;-))