dinsdag, februari 06, 2007

Hyves

Hebben jullie al een Hyve?
Heb je er al eens van gehoord?
Het is niet zo dynamisch als een blog. Je kunt het meer zien als een 'vriendinnenboekje'. Maar wel aardig.
Via een kennisje kwam ik er op en werd er vandaag door een vriendin weer eens op geattendeerd.
Hoe meer vrienden je hebt via Hyves, hoe leuker het wordt geloof ik:-)
Het is een groot vrienden netwerk met ook weer vrienden van vrienden. En wat ook leuk is: je kunt ook lid worden van Hyves (=bijenkorf) van de scholen waar je op hebt gezeten. En zo kun je nog weer eens namen van oude bekende tegenkomen en hen via Hyves een berichtje achterlaten.
Nieuwsgierig geworden?
Bezoek dan eens mijn Hyve!!!

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Ik heb er wel van gehoord, maar begin er niet meer aan, ik heb al zooooooooooooo veel blogs te lezen.... dan kom ik niet meer aan scrappen toe zeg:-)

Anoniem zei

Hee Paule,

Ik ben al een hele tijd lid van Hyves en het is echt ontzettend leuk! Ik ben zelfs in contact met vriendinnetjes van de basisschool, echt heel gaaf! Ik zal je meteen uitnodigen om mijn vriend te worden!

Hoe is het verder met je?

Liefs Bibiche

Fleur zei

Ik heb je ook uitgenodigd!!

Anoniem zei

Me too:-)

Heb al tijden Hyves, via een collega van mij erbij gekomen, maar sinds vandaag heb ik mij toegevoegd bij mijn school...........

eliane zei

ik had er nog nooit van gehoord en ik heb even op je hyve gekeken maar of ik het nu snap ??