woensdag, februari 07, 2007

Beetje melig?

Gisteren haalde ik Jilles op bij de oppas. Hij kreeg van hun dochter drie rode neuzen! Van die felrode foamneuzen. We stopten ze in de tas en gingen naar huis.
Daar raakte ik verstrikt in de stress van eten koken, opruimen, telefoontjes en hongerige kinderen......
maar na het eten bedacht ik me ineens dat die rode neuzen nog in de tas zaten.
Jilles werd helemaal enthousiast en haalde ze tevoorschijn. En ik pakte mijn fototoestel:



De maaltijd eindigde in een melige clownsvoorstelling:-)
Heerlijk, even lachen na een drukke dag! Dat ontspant!

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Staat je geweldig meid!!! Heerlijk he, even lekker melig zijn! (ben je weer wat "opgeknapt"??)

Anoniem zei

Wat een charmante foto Paule :))

Anoniem zei

hahaah wat een leuke foto van de kids. Trouwens staat jou en Lolke ook niet slecht. groeten van Shanika