vrijdag, februari 02, 2007

Carnaval

Okee, ik geef het toe, het is nog een beetje vroeg, maar toch....
het is al uitzonderlijk dat er in ons dorp Carnaval wordt gevierd, dus wat maakt het vroege tijdstip dan nog uit?
Vandaag was het afscheid van Master Piter. De directeur van onze school.
Hij is bijna 30 jaar directeur geweest en vandaag was hij voor het laast.
In juni is er nog een grote reünie van de school en kan iedereen hem gedag zeggen.
Vandaag zwaaiden de kinderen en het team hem uit.
En dat deden ze met een groot feest. De Levo werkgroep had gevraagd welk feest Master Piter nog graag een keer zou willen vieren. Zijn keus viel op Carnaval en aangezien dat normaal dus niet gevierd wordt was dit een unieke kans! In het diepste geheim zijn alle voorbereidingen getrokken inclusief een afscheidslied.
De meiden gingen verkleed als kerstvrouwtje en heks!
Voor Anouk woensdag een hele mooie heksenhoed gekocht. En verder had ze haar kleren aangedaan die ze deze zomer ook aan had op de versierde wagen bij de optocht.
Romy wilde als kerstvrouwtje, nou dat kan, want met Carnaval kan alles!
En volgens mij is het een groot succes geweest. Ik verwacht op de dorpssite nog wel een groot fotoverslag van het hele feest....
Voor Master Piter zal het even wennen zijn vermoed ik.......

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohh wat een schattig kerstvrouwtje (hoe komt ze er op :) en een prachtige heks!
Was Jilles niet boos dat hij niet verkleed mocht???

Marjolein zei

Wat lief zeg, schattig die Romy zo!! Anouk ziet er ook heel mooi uit, en een heel leuk idee, Carnaval in february!

eliane zei

leuk ! de meiden zien er leuk uit !
het was vast een geweldig feest en master Piter zal vast nog wel eens zijn neus om het hoekje van de schooldeur steken.............

Anoniem zei

FF ter info vroeger toeb er nog een jonge master Piter was werd er wel carnaval gevierd hoor.
Heb nog zo'n zelfde soort foto van mij en mijn zus die naar het feest gingen.
Master P zijn verzoek deed zijn "grijze" verleden dus herleven.
Hahahahhahahah !!!!!!
in-site info from a levo member.

Francine zei

Heeeeeeel leuk zien ze eruit!

hier wordt ook geen carnaval gevierd. En ik vind al die verkleedkleren in de winkels juist zo leuk...

Je@net zei

Ooo, wat zien de meiden er lief uit!!!
Leuk zo'n vroeg caranvalsfeest. Hier is iedereen nog druk bezig met et bouwen cq versieren van de wagens......

Anoniem zei

Toch herinner ik me nog wel carnavalfeest van vroeger!
Leuk hoor, de dames zo. Verkleden blijft hier altijd feest!
En master Piter? Ach joh, die vermaakt zich nog wel, al zal hij wel even moeten wennen aan uitslapen en een andere dagindeling. Maar die blijft actief genoeg, denk je niet? Enne, ik kom hoor, in juni!