donderdag, februari 01, 2007

Zonnenstralen

Achter de wolken schijnt de zon
(Met dank aan internet en de eigenaar van deze foto)

Een gezegde zo oud al wat en een waarheid als een koe.
Na de diepe dip van gisteren gaat het vandaag alweer een stuk beter.
Heb een goed gesprek gehad, een paar complimentjes ontvangen (kijk, daar ben ik gevoelig voor:-)) en weer een beetje doel in mijn werk!

Toen ik op de namiddag kinderen uit gymnastiek haalde en naar huis bracht werd de lucht roze gekleurd door de ondergaande zon. De dunne bewolking die er hing leek net roze gekleurde watten. We wilden er wel met een stokje doorheen roeren om een heerlijke suikerspin te krijgen!

Helaas had ik geen fototoestel en toen ik thuis kwam was de zon al onder.....maar dit zijn wel de mooie momenten op een dag die ik meer moet koesteren......

Weer een levenslesje gehad vandaag:-)

3 opmerkingen:

Marjolein zei

He, fijn, ben blij dat je je weer wat beter voelt! En ja, die momenten zoals je hier beschrijft.. dat doet je ook weer goed!

liefs Marjolein

Gonzo zei

Herkenbaar...! En bedankt, dit was even een eye opener voor me!

Zonsondergangen zijn gratis, en je wordt er niet dik van. En vanaf mijn flatje zit ik eersterangs voor de allermooiste zonsondergangen!

Ik moet mijn oogjes weer leren open houden voor de staaltjes magie van Moedertje Natuur...

jojoco zei

Fijn dat je je dip weer uit bent, Paule!

En ik vond de lucht ook al zo mooi gisteren. Zat in de auto, in de file, maar kon dat even van me afzetten door te genieten van alle mooie kleuren!