zondag, december 31, 2006

Wat hoort er bij oudjaarsdag?

Vandaag is het zondag, maar ook de laatste dag van het jaar.
En op oudjaarsdag zijn er van die dingen die er elk jaar voor mij weer bij horen.
Zoals het bakken van appelflappen. Heerlijk, lekker fris, minder vet als oliebollen en ze slagen altijd:-)
En dat bakken doe ik in mijn pyjama, met radio 2 aan op de top 2000! De mooiste platen ooit om het jaar mee uit te gaan!
En dan onder het genot van een lekker heet bakje koffie een kakelverse appelflap!
YES! Het is weer oudjaarsdag!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

goh, dan hebbben wij vanmorgen hetzelfde gedaan..........:))))

eliane

Anoniem zei

...Top2000...! Yeah!!!

Goeie jaarwisseling en een goed 2007!

Andrea zei

haha en ik heb het smiddags gedaan!!
heerlijk he, ondanks dat het bets even organisatie vraagt (ik had nog gewerkt snachts) moet het gewoon gebeuren en de voldoening is zo groot!