zaterdag, december 30, 2006

Storm!!

WEERALARM: ORANJE

Waarschuwing
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting
De komende uren moet er boven land rekening worden gehouden met ZEER ZWARE WINDSTOTEN tot 110 km per uur. Langs de kust en op het noordelijk deel van het IJsselmeer staat de komende uren een zuidwesterstorm en is er een kleine kans op ZWARE STORM. Even na middernacht draait de wind naar west. Na 3 uur vannacht neemt de wind van het zuidwesten uit in kracht af.
Bericht nummer

5
Opges
teld
zaterdag 30 december 2006 20.44 uur


Oei, voor de weeramateurs waarschijnlijk een hele spannende nacht, voor mij is het alleen maar spooky:-(
Het waait behoorlijk hier! Nu wonen wij niet in het kustgebied, maar ook niet echt landinwaarts....... De bladeren die ik al heel lang zou opruimen, ze waren laatst zo mooi in een hoek van het terras gewaaid, die vliegen nu met torpedeerkracht tegen het raam, echt niet leuk!
Alle deuren die klepperen heb ik al voorzien van een stukje karton..... Karla gaat wel erg tekeer hoor!
En dan komt Lotte er ook nog achteraan.... zou dit betekenen dat er een stormachtig 2007 wordt ingeluid?
Ik hoop het niet want 2006 was voor ons al turbulent genoeg!
Morgen zal ik kijken of ik mijn jaarlijkse 'jaaroverzicht' dat ik voor mijn BP-vriendinnen altijd maak, kan maken en dan zal ik hem ook bloggen!
Hoe kijken jullie terug op 2006 en wat hoop je dat er in 2007 meer zal zijn dan in 2006?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor mij was 2006 een erg druk jaar. Ik hoop dat 2007 wat rustiger wordt. In het algemeen hoop ik op minder ellende en wat meer liefde in de hele wereld!

Marjolein zei

Oh jak, storm..... hoop dat et allemaal wat meevalt meis!
Voor mij.... 2006.......nou, haha, dat weet je wel denk ik!
2007.... ga nu al aftellen naar April, dan komt m'n moeder! En verder.. zetten we ons beste beentje voor, en redden we het best!

liefs Marjolein en voor jou en je gezin een heel heel goed 2007!

Anoniem zei

NOu hier was het ook niet mis gisterenavond en vanncht.

Een verslagje van 2006 ga ik ook nog maken..maar vrees dat ik daar niet 123 mee klaar ben..en het zal ook niet makkelijk zijn, maar wel goed denk ik om alles even op een rijtje te zetten.
Fijne jaarwisseling voor jullie en tot dinsdag!

Anoniem zei

Tsja , hoe was 2006....
af en toe wat stormachtig maar ook met mooie en zonnige momenten, soms wat regenbuien en tegenwind.
Een jaar met wisselvallig weer.
Ik hoop in 2007 op rustig weer , af en toe een regenbui, kortom groeizaam weer voor vriendschappen en liefde. De storm mag wegblijven.

Helaas is het weer onvoorspelbaar..
Paule, ik hoop op een goed jaar voor jou en je gezin !
Liefs eliane

Jolanda zei

Wat een goed idee, zo'n jaaroverzicht maken. Ik ga eens kijken of ik ook zoiets voor elkaar kan krijgen.
Voor jouw en je gezin alle goeds voor 2007!!

Anoniem zei

2006......een jaar die ik nooit meer over wil doen.....veel verdriet......gelukkig ook positieve dingen:-)

Het uitlaten van de honden ging heel snel (had wind mee;-))