woensdag, december 13, 2006

Hij staat....

Voor mijn gevoel nog wel een beetje aan de vroege kant, maar het is ook wel weer erg gezellig!
Al die lichtjes en mooie ballen!
Vanmorgen onze nepkerstboom van zolder gehaald. Na het knutselen op school voor de kerstmarkt van vrijdag, hem in elkaar gezet en toen konden de meiden los.
Ze hadden allebei een vriendinnetje te spelen en met zijn vieren hebben ze de boom helemaal vol gehangen.
Ik heb meteen de rest van het huis ook in de kerst sfeer gebracht en getracht een paar sfeerplaatjes te schieten, maar zonder flits raken ze toch snel bewogen:-( Maar heel hard gaan sparen voor een digitale spiegelreflexcamera:-)



8 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw , mooi
en zie ik hier en daar niet wat bling-bling ballen .......:)))

Jolanda zei

Mooi!!! Zo kom je langzaamaan in een kerststemming.
Hier staat ie nog niet, hopenlijk lukt het vrijdagmiddag of anders zaterdag.
Ik vind het altijd zo gezellig.... geen andere lampen aan, alleen de kerstverlichting en misschien wat kaarsjes.....

Marjolein zei

Mooi hoor!!! Ondanks de half bewogen foto's ziet het er heel gezellig uit! Leuk dat ze zo met z'n 4tjes bezig zijn zeg!

Anoniem zei

Paule dat ziet er mooi en gezellig uit. Wij zijn dit jaar ook erg vroeg, met een boom in de kamer. Maar wij hebben geen sinterklaas gevierd, misschien is dat de reden, waarom wij vroeg zijn. Vanavond zit ik bij je in de buurt, als ik me niet vergis!
Ik moet naar WeidumerHout.

groet, Nanne

Anoniem zei

Hey Paule

Dat ziet er gezellig uit moet ik zeggen. Kom binnenkort ff langs om de kerstsfeer te proeven.
Geef de kids maar een dikke knuffel van mij.

Liefs Shanika

Anoniem zei

Gezellig hoor!
Als je je fototoestel op een statief plaatst dan gaat het ook stukken beter hoor. of zelfontspanne inschakelen die zitten op veel digicamera`s ook. Maar wij sparen ook voor de digitale spiegelreflex:)
Hier moeten we de boom trouwens nog opzetten.

Fleur zei

Paule fantastische plaatjes! De warme kerstsfeer straalt er vanaf! Leuk he zo samen dat doen en er dan heerlijk lang van genieten.

Anoniem zei

Ik was met de kerstboom nooit erg laat, maar dit jaar was ik echt supervroeg. Ik heb 'm maandag neergepoot...!
Komt ook omdat ik, vanwege wat Amerikaanse connecties, mijn kerstkaarten al zo vroeg moest versturen, ik was afgelopen weekend al helemaal in de jingle bell jingle bell jingle all the way-sfeer...! :)

Handig trouwens, een zoon van 11...! Die heeft dit jaar helemaal in zijn uppie onze nepperd opgezet en versierd...!