maandag, december 11, 2006

Vreemd

Van Richtsje kreeg ik het verzoek iets vreemds over mezelf te schrijven. Nou ja, iéts, nee, zes dingen die vreemd aan mezelf zijn.
Jakkie wat is dat toch weer lastig, maar goed, ben alleen thuis, bovenverdieping slaapt, dus ik kan best even over mezelf gaan nadenken.

  1. Ik praat tegen het copiëer apparaat op het werk. Dit apparaat is soms wat dwars en ik aai dan even over zijn klep en vraag wat er aan de hand is en vaak doet hij het daarna weer......
  2. Ik kan mailen en praten tegelijk. Echt waar, vraag maar eens aan mijn kinderen of man. Als ik weet wat ik wil mailen dan typ ik door terwijl ik iets tegen hen zeg (of roep!)
  3. Ik vind het vreemd dat andere mensen zoveel vertrouwen in mij kunnen hebben. Mijn zlefvertrouwen is wel aardig, maar dat mensen mij complimentjes geven (mn nu mbt tot OR) dat kan ik moeilijk ontvangen.
  4. Als ik onder de douche sta draai ik op het laatst de koude kraan steeds verder dicht totdat ik onder een gloeiend hete douche sta. Lekker joh, maar voor anderen misschien vreemd?
  5. Ik kan soms zo in gedachten zijn dat ik zomaar verkeerd rijd. Zo moest ik laatst op een avond naar Jirnsum. Ik was in gedachten al bij de volgende dag, en ik reed bij Grou zo de snelweg op richting Akkrum. Kwam er gelukkig onder het eerste aquaduct achter.....
  6. Ik weed nied zo goet wanneer ik een d of een t moed schrijven. Vroeger kreeg ik van mijn moeder feedback op de telefoonbriefjes die ik schreef, altijd: die of die heeft gebelt..... ik kon het 20 keer lezen maar zag de fout niet. En nog heb ik er moeite mee, gelukkig heeft Word een spellingcontrole en hebben we hele lieve secretaresses op het werk... maar ja, blogger heeft geen spellingcheck helaas. Dus vergeef mij deze vreemde afwijking; het hoort gewoon bij mij!!!

Tja, en nu het moeilijkste, ik moet het stokje doorgeven aan anderen die iets vreemds over zichzelf willen vertellen........ eens even denken:
1. Marjo
2. Marijke
3. Jolanda Verschiere
4.Jo en Co
5. Marjolein

Misschien vinden jullie het vreemd dat ik juist jullie blogs heb uitgekozen, maar da's dan jammer:-)

7 opmerkingen:

Gonzo zei

Wahaha!!! Maar ehhh... ik ben nog maar net weer aan het bloggen en heb even geen mensen die ik ermee kan pesten :') is dat erg...?...

Marjo zei

Haha!Het kan natuurlijk bijna niet anders dan dat ik minstens 3 van de 6 dingen ernstig herken!! Dus binnenkort zal ik er ook een blogje over opendoen. Maar... ik stuur um niet door. Das min of meer een principekwestie geworden... ik hou niet zo van kettingbrieven (of alles wat daar op lijkt), vandaar :-). Verder heb jij al de bloggers die ik een beetje ken al "gebruikt" ;-))

Marjolein zei

En u wordt hartelijk bedankt!!!!! Vind et wel super, een van de dingen van jou herken ik bij mezelf, die gebruik ik ook LOL...... Ik ga hier morgen ff rustig voor zitten, moet zometeen weg, en had een rotdag, dus nu geen zin..... Moet even kijken of ik iemand kan vinden om dit naar door te sturen...... anders maar niet voor een keertje!!

Jolanda zei

En bedankt!!!!
Ik moet vandaag een hele dag schoolse dingen doen (lees: vanochtend de kerstpresentjes inpakken en vanmiddag de kerstmusical begeleiden) en zal eens aan de aanwezige dames vragen wat ik voor vreemde dingen heb. je leest ze tzt wel op mijn blog.

Anoniem zei

Haha Paule ;) Wat zal dat kopieerapparaat blij met je zijn. En een héte douche? Ik doe het altijd net andersom!

Als je weer 'ns richting Jirnsum rijdt, waai dan eens aan joh!
Groetsels!

jojoco zei

Ha Paule,

Leuk, je vreemde dingen te lezen. Ik heb ze al eens gedaan, nog op mijn oude log. Maar lief dat je aan me denkt!

Anoniem zei

ben ik even blij dat ik niet blog ...hahahaha
maarre ik herken wel een aantal vreemde dingen van jou bij mezelf dus misschien zijn ze zo vreemd nog niet !