zaterdag, november 04, 2006

Steppen

Nu de herfst toch echt is gekomen worden de mogelijkheden om even lekker een stuk te wandelen minder.
Jammer vind ik, want ik mag graag een uurtje buiten doorstappen.
En het is natuurlijk ook nog eens goed voor je lichaam.
Op de fiets naar het werk wordt ook steeds minder, helaas! Gisteren nog een hele dikke bui op mijn kop gekregen en uiteindelijk heeft Lolke me halverwege opgehaald, is was helemaal zeiknat:-(

Maar om mijn doorgaande lijn met bewegen en gewichtsverlies toch door te zetten deze winter heb ik een step-apparaat gekocht. Ze waren bij de Blokker in de aanbieding. En met de bonnen van TNS/NIPO en de Rocks vijfjes koste dit apparaat mij maar 5 euro!

Donderdagmiddag moest ik nog even naar de bakker en de Blokker zit er naast, dus snel ook daar naar binnen.

Thuis gekomen het apparaat uit de doos gehaald en bewegen maar:-)
Romy en Jilles vonden het wel erg interessant en wilde natuurlijk ook graag een paar stappen zetten. Het viel ze nog aardig tegen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo, netjes hoor, leuk zo'n ding. Wil het wat? Je "stapt" hier gewoon een eind op weg, of bewegen die stangen mee?

Je nieuwe banner moet ik even aan wennen hoor..... vind em wel leuk.......maar ik mis iets, kan er alleen de vinger niet op leggen..(mag ik wel zeggen toch?)

Anoniem zei

Ik zou gistermiddag ook fietsen, had alles klaar.........*plens*.......de scooter maar gepakt. Volgende week wordt het zachter, dus zie ik zeker kans de fiets vaker te pakken.

Ik heb een stepapparaat gehad, maar daar deed ik niks mee, dus die is alweer verkocht......

Jolanda zei

Ik wil ook zo'n stepper. Maarre.... gaat deze ook zijdelings of niet, kan ik niet zo goed zien op de foto.

Anoniem zei

leuke stepper, ik heb er ook 1 maar dan zonder die banden en dat is best lastig , hij staat dus op zolder onder een laagje stof...
wil'em wel kwijt ! ik zit liever op mijn spinnigfiets ook als het buiten plenst...:))))))

Anoniem zei

misschien toch tijd voor een hondje? die dwingt je wel dagelijks een uurtje buiten te stappen, door weer en wind en het is nog fijn ook:)
anderszijds....
niet nat worden heeft ook wel wat!

enne..
het is je gelukt met je banner? Goed gedaan!

Anoniem zei

Wie weet lukt het? De kids heben er in ieder geval plezier mee :)

Hier is er ook eentje, een stepper. In de kast. En die komt er zelden uit, want het haalt het niet bij het échte stappen. Tja. Hopelijk gaat dat bij jou anders?