zaterdag, november 04, 2006

digiscrappen iets voor mij?

Heel heel heel voorzichtig begeef ik me op het pad van digiscrappen.
Deze heb ik net gemaakt, met 2 achtergrond velletjes, een foto en een overlay die ik niet op een juiste manier heb toegepast, maar goed......
wie weet wordt het ooit nog eens wat.
Eerst maar eens op zoek naar Photoshop geloof ik, PSP werkt toch duidelijk anders:-)
Gelukkig zijn er lieve scrapvriendinnen die zeer kundig zijn met digiscrappen en me trachten te helpen, maar of ik een goede leerling zal zijn?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Moai slagge juh!
Ik sykje my suf om materiaal, dat falt fys tsjin. Liket my nl. ek hiel leuk, en it jout fansels hiel wat minder gefriemel op de tafel :)

Ast noch tips hast wêr'st materiaal (kits) fine kinst dan hear ik it graach!

Anoniem zei

Ik vind deze toppie Paule!! Zoals je weet heb ik er ook 1 gemaakt, maar ik kap ermee. Mijn PSP werkt niet goed, en Photoshop heeft alleen maar trials van een maand.... en de echte is ietsiepietsie duur! Dus deze dame houd et bij papier!!!
Je banner vind ik cool!!!

Anoniem zei

je twee digilo's zijn mooi.
Ik heb nu ook PSP op de pjuter maar toch houd ik het bij papier en gebruik ik PSP voor mooiere foto's..............moet er nog mee beginnen..:)))
Wat PSP betreft weet ik niks.

Petra zei

Gave blog heb je hier!! Digiscrappen is top, ben ook al ruim een jaar verslaafd...hihi Kan er geen genoeg van krijgen!! Ziet er allemaal goed uit hoor...Kom nog wel een keer buurten..gr. Petra