woensdag, november 15, 2006

Ik fiets!!

Een paar weken geleden had een vriendinnetje van Romy het er over dat ze een nieuwe fiets had gekregen en dat haar oude, te kleine fiets, nu helemaal alleen en vergeten in de schuur stond.

Ik bracht het vriendinnetje thuis en vroeg aan haar moeder hoe triest het geval met de fiets was en of de fiets misschien ook wilde verhuizen?

Jilles wordt namelijk steeds groter en een fiets zag hij wel zitten.

En ja hoor, tegen zeer redelijke verhuiskosten wilde het fietsje wel bij ons komen.
En zo geschiedde!

Vanmorgen is hij gebracht, een ware Dora fiets! Welliswaar met een K3 bel, maar meneer schroevendraaier had deze er snel af.

En nu is Jilles de koning te rijk!

Op zijn fiets, door de regen en in de stal!

Tja, het zit wel goed met de mobiliteit van onze kinderen:-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

fuotten op 'e trapers,
hannen oan it stjoer,
kontsje op it sadel en op aventoer..
op myn fytske oeral hinne....

een begin van een liedje kwam zomaar boven toen ik deze foto's zag.
Leuk en vet stoer Jilles !!

Paule zei

Eliane,
bedankt voor de tekst voor de LO die hier van gemaakt gaat worden:-))

Anoniem zei

Stoerrrr!!!
De fiets staat hier klaar voor gebruik, maar we wachten nog even omdat we 'vrezen' dat onze ukkepuk ontsnapt als hij de trap in de gaten heeft!!
Jouw Jilles is niet klein meer, als je fietst ben je groot...

Marjo zei

Haha, gek, dat liedje kwam bij mij helemaal niet boven ;-))
Nee, wat mij opviel, die enorme coole laarzen!! Tenminste, als je in Friesland woont natuurlijk. Wij zouden hier dan met rood-wit geblokte (geloof ik) laarsjes kunnen gaan rondbanjeren. Maar die van ons zijn "gewoon"in de kleuren van de regenboog. En die zie je dan weer overal, dus dat kan ook.
(hoezo melig ;-)