vrijdag, oktober 13, 2006

Diddle


Eindelijk is de Diddle-rage ook aangeland in het hoge Noorden.
Nou ja, eindelijk? Ik heb het tot een paar weken terug kunnen keren, maar nu zijn ze allebei voor de bijl.
Romy en Anouk hebben een Diddle map. Geen echte, die vind ik veel te duur. Nee, een leuke map van de Action met daarin gewone insteekhoesjes. Maar zeg zelf, het zijn ook wel hele schattige plaatjes, alleen het commerciele aspect spreekt me niet zo aan:-(
Ik moet zeggen dat beide dames wel handelsgeest hebben, want voordat ik zelf ook maar een euro had uitgegeven aan een Diddle-blok hadden ze zelf al een map vol, en dat zonder ruil-goed!!!

Nu zat ik net met Romy op het internet te zoeken naar plaatjes voor de uitnodiging voor haar verjaardagsfeestje (wat overigens een prinsessenfeestje wordt) en toen kwamen we op een leuke site met plaatjes. En wij waren even heel 'toek' zoals ze dat in het Frysk zeggen:-) Deze plaatjes zijn via de geeigende weg op te slaan en vervolgens in te voegen in een worddocumentje, ff printen et voila je hebt prachtige Diddle plaatjes. Of ze ook waarde hebben op de ruilmarkt? Maandag zullen we het weten:-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

O, Diddle ken ik, al langere tijd. Wilko zijn vriendinnetjes zijn helemaal wild ervan, en Koos kreeg een jaar of wat geleden al hele voorraden van leerlingen toegestopt dusseh...
Leuk voor de meiden. Wilko heeft stiekem ook een blokje maar daar mogen wij niet over praten!

Marjo zei

Hier is de Didl-rage grotendeels alweer voorbij gewaaid. Een jaar geleden was het dik aan en precies zoals met jouw meiden: al een hele verzameling zonder dat ze zelf iets hadden! En een goedkope map met insteekhoesjes :-). Inmiddels ligt die map ergens in een la en wordt hij nog sporadisch te voorschijn gehaald.....We zullen hem meenemen als ik weer eens met de meiden op bezoek kom!!

Anoniem zei

Hier ook een map/tas met Diddleplaatjes etc. Marc kwam laatst met een zakje vol plaatjes voor Kim, had ie voor haar geregeld;-)
En onlangs bij een collega een Prinsessenbed opgehaald en haar dochter heeft Kim ook veel Diddleplaatjes gegeven......:-)

Hier wel een Diddlemap, maar die heeft ze voor haar verjaardag gekregen (toen was de rage nog niet zo groot hier).

En voor haar verjaardag heeft ze ook al het nodige gevraagd aan de familie:-)

Anoniem zei

*eeehhhh* er is iets niet goed gegaan met de naam in mijn vorige reactie: it is I en niet Anonymous......

Anoniem zei

hier is de rage inmiddels ook al weer geluwd , maar misschien ook wel omdat Yasmine nu 11 is en dan is het niet zo stoer meer....:))

Ik zal eens even met haar praten want er liggen hier nog stapels "handelswaar " .....hahaha

je hoort het nog .

Marjolein zei

Wat is dat laat bij jou dan, Anouk was er vorig jaar al mee bezig..... had staaaaaapels van die blaadjes, en maar ruilen... Alles is weggegeven, maar toch wel zonde vindt ze nu:-)

Jolanda zei

Hier ligggeen ook nog tig blokken van verschillende grootte. Zal ik een beetje blaadjes opsturen voor de meiden?

Paule zei

@ iedereen die heeft aangeboden mijn meiden te voorzien van handelswaar: graag!!
De meesten hebben mijn adres wel en anders mijn mailadres wel.
Ze zullen er van op kijken als de post hier steeds Diddle briefjes komt brengen:-)