zondag, oktober 15, 2006

Pret in het hooi!!

Woensdag was Jilles zijn Grote Vriend hier aan het spelen en de mannen hebben zich kostelijk vermaakt in het hooi.
Ik heb snel mijn fototoestel opgehaald en een paar plaatjes geschoten.
Grote Vriend ging er zelfs 'stoer' voor zitten en Jilles deed dat natuurlijk na!
Jullie kunnen wel zien dat ze dikke pret hebben met zijn tweeën en heerlijk hebben genoten. De lol straalt van hun snoetjes.
Wat is het toch heerlijk om tussen gras en koeien te wonen in een schuur vol hooi!!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijke foto's!!

Anoniem zei

Echt heerlijk tussen gras en koeien!

Marjolein zei

Schitterend, heerlijk zoals je die snoetjes ziet genieten!

Anoniem zei

dat is super , het straalt van de mantsjes hun kopkes !!

Anoniem zei

Wat heerlijk zeg! Geweldig moet het zijn voor kinderen om zó op te groeien.

Anoniem zei

Dat hooi vind ik wel erg leuk, dat missen we hier :)
Misschien moet mijn kleine man maar eens met jouw kleine man omrotzooien, volgens mij vermaken ze zich dan wel!
Leuke learskes Paule :)

Anoniem zei

dit zijn prachtige monumentjes voor later. Ik ruik de geur van het hooi door de foto's heen.
Jeugdsentiment op z'n top!

En wat een heerlijke mannekes heb je zeg! Inlijsten die foto's zou ik zeggen.

Anoniem zei

oh sorry, ik bedoel, manneke en grote vriend. Mooi stel samen!