zaterdag, september 30, 2006

Nieuw Interieur

Vandaag zou ik eigenlijk naar Doorn, om te scrappen met vriendinnen.
Maar gisteravond, toen ik thuis kwam van de tweedaagse van de OR was ik echt helemaal kapot. En heb ik de moeilijke, maar toch verstandige beslissing genomen vandaag thuis te blijven.
En vandaag ben ik lekker aan het rommelen geweest, het huishouden weer op orde, want na drie dagen mannenhuishouden moet er nodig weer iets gedaan worden;-)
En ik ben eindelijk naar Leeuwarden gegaan om te kopen wat ik al een paar weken op het oog had.
Het 'rode bakje' van Lolke mee genomen (bestelautootje) zodat alles er in paste en toen lekker op de struin.
Ik ben naar de Kwantum gereden en heb ze kunnen scoren, alle 6! En nog wat extra dingetjes erbij.
Dus sinds het middaguur staan hier 6 nieuwe zwart lederen stoelen rondom de eet tafel.
Degenen die weten wat hier eerst stond zullen zien dat het een hele verbetering is!!!

OUD:

NIEUW

Behalve deze stoelen heb ik ook nog lekker grote kussen gescoord voor op de bank, de kinderne hangen er heerlijk in. Ik zal daar nog eens een foto van maken.

En later vanmiddag nog even de Intratuin doorgeraced en daar lekker nieuwe potten en planten gescoord voor in de vensterbank.
Het ziet er allemaal ineens een stuk beter uit, lekker fris, niet oud en stoffig! Wij kunnen er weer een paar jaar tegen!


En jij: Ben jij tevreden over je interieur??

8 opmerkingen:

Marjolein zei

Natuurlijk was ik nieuwschierig en wip ik langs!! Meid, wat een moeilijke beslissing, las het gisteren al, maar dat is knap, want een dagje Doorn is beregezellig. Maar.... je hebt wel weer een netjes huis en die stoelen.....geweldig zeg, staat heel mooi!! Planten, ook erg gezellig,.. dat mis ik hier dus heel erg, heb geen vensterbanken en eerlijk gezegd.... voel ik me nog niet echt thuis hier, de kamer is me te kaal, mis gewoon dingen...... Nou ja, je kan niet alles tegelijk!

liefs Marjolein

Anoniem zei

wow Paule , je hebt ze gehaald !! Staat erg mooi en die mooie planten , super , ben nieuwsgierig naar het kussen maar dat komt nog wel. Geslaagde actie !

Leuk , ik ben over mijn eigen interieur wel tevreden maar ik bedenk me net dat ik nog bonnen heb van de concurrent van intratuin, europatuin en ik ook nodig iets leuks wil...:))

Anoniem zei

hoi Paule, ziet er erg leuk uit. Ik ben zeer tevreden over ons interieur. Heb dan ook een vrouw die bij Intratuin werkt! Het huis loopt nog net niet leeg als je Intratuin roept! ;)

Jolanda zei

Mooie stoelen Paule, en leuke planten. Ben toevallig zelf dinsdag ook naar Life and Garden geweest om wat nieuwe planten te kopen.

Anoniem zei

mooi zeg !En ik ben tevreden met ons interieur sinds de lime invasie van vorig jaar :-)))

Anoniem zei

Je bent druk geweest zeg Paule! Moet ik nog wat voor je meenemen uit Doorn, donderdag?

Grappig dat je, hoewel je spijt hebt van dat je niet naar de scrap-dag ging, toch een heel lekker gevoel overhield van wat je wél allemaal deed. Top. Enne, het ziet er fris uit!
Over ons binnenhuis ben ik meest wel tevreden. Eerlijk gezegd heb ik me er de hele zomerperiode helemaal niet op gelet, we wonen buiten zo ongeveer :) En ja, het kan altijd mooier en beter, maar dat moet ook maar kunnen!

Marjo zei

He Paule,
Dat ziet er goed uit! Heerlijk he, als het allemaal weer een beetje op orde is. Dat geeft zo'n rust.
Eigenlijk ben ik niet zo tevreden over mijn interieur.... toevallig had ik het er gisteren weer eens met Duuk over, wat we nu eigenlijk willen met de woonkamer en hoe we dat gaan aanpakken. Ideeen genoeg. Nu nog tijd en moneten ;-)).

Groetjes,
Marjo

annonymous zei

Hartelijk groeten
Na zoveel jaren loterij te hebben gespeeld, vond ik het moeilijk om te winnen, dingen waren moeilijk voor mij, dus besloot ik het te bespreken met mijn vriendin die me hielp. Ze vertelde me over haar ervaring met Dr. Ajayi die haar hielp breng haar man terug die haar verliet om met een andere vrouw te trouwen en haar achterliet met vier kinderen om alleen te lijden, ze vertelde me verder hoe ze Dr. Ajayi online ontmoette. Ik was erg onder de indruk toen ik haar verhaal hoorde, dus ik vertelde haar over mijn pech in de loterij En ze stelde me voor aan Dr. Ajayi na al mijn sessies met Dr. Ajayi, na een week besloot ik het opnieuw te proberen. Ik kan mezelf niet geloven. Ik heb zoveel gewonnen dat ik het nooit zou kunnen geloven. Allemaal dankzij Dr. Ajayi. leef nu mijn droomleven. u kunt contact opnemen met Dr. Ajayi op Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com voor hulp.