woensdag, september 27, 2006

Yes!!! Dat is zes!!!

Het was wel heel hard werken hoor, deze kilo gaf zich niet zo snel gewonnen. Maar gelukkig ben ik hem de baas geworden en zit ik nu op 72 kilo!!!




Nu natuurlijk consolideren en nog meer er af.
Heb nu een paar drukke dagen voor de boeg. Vanmiddag en vanavond eerst op zoek naar een tweetal nieuwe bestuursleden voor het school bestuur waar ik in zit, Bobob.

Dan vertrek ik morgenochtend met mijn collega's van de OR naar Paterswolde voor een tweedaagse vergadering. We hopen aan het eind een goed advies uit te brengen over de toekomst van onze organisatie. Maar naast keihard werken is het ook erg leuk om met collega's weg te zijn, lekker te eten (niet te veel ik weet het!) een borreltje en in de sauna! En er staat ook nog een boswandeling op het programma geloof ik. Vrijdagmiddag uurtje of 6 hoop ik weer thuis te zijn.

En dan zaterdag met een groep scrapvriendinnen naar Doorn voor een lekker dagje croppen in een snoepjeswinkel.

Ik denk dat het zondag stevig bijkomen wordt:-)
Allemaal fijne dagen en tot...??

6 opmerkingen:

Marjolein zei

Super Paule, dat gaat lekker!!!! Een paar fijne dagen, ondanks dat het werk is, klinkt het ook gezellig!!

Anoniem zei

Harstikke goed meid... en ik zit met precies dezelfde kilo te worstelen... hij is bijna geslecht!!

Anoniem zei

yes , dat was kilo 6 !! Ga zo door want je ziet er goed uit en dan kunnen we winkelen. Succes in Paterswolde en veel plezier zaterdag in Doorn en tot zondag !!

Anoniem zei

Goed zeg !! he en dat hotel he, daar heb ik jaaaaaaren gewerkt ;-)) Mooi plekje !

Anoniem zei

Lekker, zo druk zeg! Hier ook maar met heel andere dingen. In Doorn kijk ik tegenwoordig regelmatig, al ben ik geen cropper of scrapper (ben er voor cursus regelmatig te vinden).
Zet'm op, enne, lekker van die kilo!

Anoniem zei

Hoe vond je het in Paterswolde? Ik heb jaren in dat hotel gewerkt !!