vrijdag, september 01, 2006

Diamonds are girls best friend

Aangezien ik op mijn trouwring geen diamant heb zitten en ik me afvraag of ik ooit een diamant van Lolke zal krijgen, heb ik er zelf maar eentje gekocht.
Maar dan wel een hele bijzondere: een Herkimer Diamant.
Dit is niet zomaar een diamant, nee dit een diamant met kracht.
De beschrijving die ik er bij heb gekregen is als volgt:
De Herkimer Diamant is een hoogontwikkelde zender van het zuivere witte licht. Deze stimuleert genezing op alle denkbare niveaus en daarbij geeft hij je helderheid tijdens de droomstaat.
Het is de ontvanger van conditionele liefde en helpt je onvermogen doelstellingen te realiseren.
De Herkimer Diamant maakt je energie sterk en schoon en maakt je aura weer glashelder.
De Herkimer verwijders stress en spanning uit je lichaam en verlicht slapeloosheid en geeft je nieuwe energie.
De
Herkimer Diamant behoort tot een van de krachtigste kristallen.

Nou kijk, en dat kon ik voor €4,95 niet laten liggen op de markt. Een mooi zilveren kettinkje er bij en ik ben weer helemaal blij!!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi paule,
hoop dat hij je helpt je doelstellingen te halen. Voor zo'n prijsje is het het proberen waard he! Anders is het gewoon een leuk kettinkje.
groetjes

Marjolein zei

Wow, dacht dat ik nu een superduur ding te zien zou krijgen.......Meid, wat een spotprijsje, heerlijk. Ik hoop dat ie werkt, dan mag je mij een sturen, wie weet gaan mijn klachten dan ook eens weg!

liefs Marjolein

Francine zei

Moooooi Paule!! En wat een bijzonder aardige prijs voor een echte diamant ;-)

Anoniem zei

Mooi zeg, die had ik ook niet kunnen laten liggen ! Ben benieuwd of het werkt, dan hoor ik het graag even van je ;-)

Goed weekend verder !!

Liefs, Anna

FauveDesign zei

Klinkt goed,en ziet er ook nog leuk uit!!

Anoniem zei

Wat een mooie en ook nog voor een leuk prijsje. Ik hoop dat hij zich waar maakt bij je.

Marjo zei

Wauw, dat is een hoop weldaad voor zo'n kleine steen en zo'n klein prijsje. Ik ben benieuwd of je het effect ervan kan merken! If so, dan ben ik ook wel geinteresseerd :-))). Maar zelfs als je niets van de werking zou merken, is het nog een mooi sierraad. Het is in ieder geval al helend om af en toe jezelf eens lekker te verwennen, toch?!

Anoniem zei

Je weet, ik ben net een kraai, dus ik vind het prachtig!

Werkt het al een beetje?

Liefs, Marijke ;)

Anoniem zei

Voor zo'n prijs en dan zulke mirakelen voorspellend: ja, ik zou er ook voor gaan!
Zelf ben ik niet een sieradenmens, gek eigenlijk maar ik voel me er niet lekker bij. Toch staat het heel mooi zo!!

D@nielle zei

mooi zou ik voor dat geld ook moeilijk kunnen laten liggen....
grts, D@nielle