donderdag, augustus 31, 2006

Feestje!!

Ongeveer 4 keer per jaar hebben onze meiden feest! Een echt meidenfeest. Jilles gaat wel mee, maar ondergaat het niet.
Het is ook eigenlijk een echte vrouwenaangelegenheid.
Mannen zien het doorgaans als een noodzakelijk kwaad. Althans, die van mij wel.
Gisterochtend om half 9 begon dit feest al. We hebben er zelfs de wekker voor moeten zetten, maar voordat we weer naar school gaan moest dit nog wel even gevierd worden.
We gingen uiteraard naar de KAPPER!
Ik ben al ruim 10 jaar vaste klant bij deze kapper en sinds een aantal jaren knipt Agnes ons.
Agnes kan fantastisch knippen maar ook heel mooi vlechten.
Ze hebben sinds een half jaar boven een echte kindersalon gemaakt met een soort playstation, leuke kinder knip stoelen, limonade en snoepjes, een schoolbord en lego.
Een echt feest dus! Helemaal als je ook nog een klasgenootje treft waar je gezellig mee kunt spelen!
Ze zijn allebei weer een stukje korter, hebben geen dode puntjes meer en een mooie vlecht in het haar.
Helaas moeten we nu weer een maandje of 3 wachten voordat we weer feest hebben. Want je kunt wel elke 4 weken gaan, maar dan groeit je haar nooit langer, volgens Anouk:-)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

wow... dat ziet er even mooi uit!

Anoniem zei

wat een mooie sessie zo weer Paule... Die vlechtjes doen bijna wat zweeds aan!

groetjes,
Richtsje

Anoniem zei

Paule, ik ben al eens eerder op je site geweest. Het ziet er erg mooi uit. Binnenkort zet ik je bij m'n Links. Ik zit nu op m'n werk en maak het niet te lang. Toevallig had ik een item over Alien de Bruin op m'n site willen zetten. Ze komt uit Reduzum en heeft vandaag Open Gallerie. Zij heeft ook bij de Friese Pers gewerkt, bij me in het team. Als je er vandaag naar toe gaat, doe haar de groetjes van me!!! Antwoord op je vraag over Oldeboorn: m'n schoonzus en m'n zwager wonen daar. Ik vind het mooi om te helpen en sta bijna elk jaar ook op de gondel. Doe wel vaker van dit soort dingen. Ik heb dit ook bij Tryater gedaan, o.m. bij Peer Gynt op Terschelling en Pak m'n Stanzi in Leeuwarden, maar ook toen met die voorstelling op de Brekken bij Oudega. Tot zover voor dit moment. Bedankt voor je reactie en oant sjen!

Nanne

Marjolein zei

Wat leuk dat je foto's genomen hebt zeg!! Ziet er super uit die vlecht!!

Francine zei

Wat een prachtige haarkleur heeft dat kind toch. Ik ben helemaal jaloers!

Anoniem zei

Mooie foto's weer hoor, en wat leuk dat naar de kapper gaan zo'n feestje is :-))

Marjo zei

Oei, dit laat ik maar niet aan mijn meiden zien.... Ik knip ze altijd zelf.... SAAI!!!!