woensdag, juli 12, 2006

Even alleen

Ik ben even alleen thuis, en dat gebeurt niet vaak in deze drukke huishouding.
Anouk en Romy zijn allebei aan het spelen bij een vriendinnetje. Jilles is met Lolke aan het maaien en ik zit lekker achter de pc.
Een aantal mede bloggers hebben een nieuwe blog gestart (Marjolein en Petra, zie link) en die heb ik even bekeken.
Verder ben ik een liedje aan het downloaden van Reboelje. Dit liedje werd gisteravond bij de herdenkingsbijeenkomst op school gedraai. Het was het lievelingsliedje van het overleden meisje.
Die bijeenkomst was erg mooi.
Morgen brengen de groepen 2 en 3 een laatste groet als ze van huis vertrekt. Ze staan dan langs de weg en laten witte balonnen op. Bij de gedachte hieraan zitten de tranen alweer hoog.

Het leven is zo oneerlijk!

Verder gaat het hier zijn gangetje, ik doe niet echt veel, krijg ook niet veel uit mijn handen. Loop soms een beetje verdwaasd rond.
Morgen weer aan het werk, mijn hoofd staat er niet naar, maar het zal wel moeten.
Ik hoop op een weekend mooi weer zodat we er lekker even op uit kunnen, misschien naar een vriendin die in de buurt op vakantie is.... we zullen zien.
Hoe gek ook, het leven draait door.......

4 opmerkingen:

Anoniem zei

erg vreemd hè dat alles gewoon doorgaat terwijl voor jullie de wereld eigenlijk stilstaat, dat zijn de dingen des levens zei mijn oma, maar toch is het onwerkelijk. Zo'n moment van rust is eigenlijk mooi maar tegelijkertijd ook raar denk ik..........
ik wens je veel sterkte als je morgen weer gaat werken !!

eliane

Marjolein zei

Vreemd allemaal he Paule, weet precies hoe je je voelt, je weet wat ik mailde van de week... En dan zit ik zover weg... Heel veel sterkte....

liefs Marjolein

Anoniem zei

dikke knuffel Paule en veel sterkte morgen ook weer met werken.

Is T nu al op vakantie?

Anoniem zei

Kun je wat afleiding vinden in je werk? Ik hoop het...
Moeilijk is en blijft het. De ouders van het meisje ken ik van vroeger nog. Het raakt nog meer als het minder veraf is.
tút,
Richtsje