maandag, juni 19, 2006

Wijsheid van de dag

Vandaag weer een rolletje geprikt en dit is de wijsheid:
"Wie altijd alleen is wordt zijn eigen kwelgeest".
Tja,..........
Is voor mij een beetje dubbel. Hoorde vanmorgen dat een jongen die zich altijd alleen heeft gevoeld dit weekend zelfmoord heeft gepleegd. Ik kende hem van naam en gezicht, het hakt er toch weer even behoorlijk in. En gek genoeg gaat het leven altijd weer door.
Nou wordt wel een beetje triest zo, maar ik vind het wel erg treffend hoe deze wijsheid en die van eergisteren zo goed aansluiten bij dingen die ik recent hem 'meegemaakt'.

Morgen ga ik voor twee dagen met de OR de hei op, naar Steenwijk, de Eese, dus even geen blogjes en wijsheden vanuit hier!

6 opmerkingen:

Fleur zei

Poeh heftig hoor. Past idd wel erg goed bij de wijsheid van vandaag.

Overigens een heel leuk cadeau zeg!

Veel plezier op de hei.

Anoniem zei

Jakkes Paule... tja, het gebeurt, ik weet het, ik las het, maar toch, je wordt er wel triest van ja... Het maakt je 'wijsheid' wat dubbel.

Succes op de hei!

Samira zei

Hé Paule, dat is grappig. Ik ben net met onze OR (waar ik ambtelijk secretaris van ben) naar de Eese in Steenwijk geweest. Ook een tweedaagse. Ik ben vanavond net teruggekomen. Wel toevallig zeg!

Groetjes Samira

Samira zei

Hmmm, mijn berichtje steekt wel erg af in vergelijking tot de voorgaande berichtjes. Het was natuurlijk niet de bedoeling van me om zomaar over dit nare nieuws heen te stappen.

Sorry.

Samira zei

Hoi Paule, ik heb je tweemaal een mailtje gestuurd naar het mailadres dat je op m'n blog hebt gezet. Ik krijg alleen elke keer een bericht terug dat het berichtje niet bij dat adres afgeleverd kon worden. Klopt het emailadres wel?

Groetjes Samira

Anoniem zei

Zo zeg......dat je net dié wijsheid eruit hebt gepakt.

Erg triest van die jongen. Vanochtend naar de crematie geweest, erg ontroerend.......wát een klap voor zijn ouders en zus.

Ik kan je veel plezier wensen op de hei, maar je bent al terug;-)