vrijdag, juni 02, 2006

De Finale

Gisteravond de laatste tocht gelopen van de wandel vierdaagse.
Deze keer liepen we:
Reduzum uit via de Ayttawei, Ienswei in (is beton weg langs spoor), over de bult, door Idaerd en weer naar Reduzum.
We liepen weer met ons vaste ploegje.

Ook Romy heeft weer meegelopen vanaf de Ienswei samen met een vriendinnetje die dit ene rondje meeliepen.
We hadden natuurlijk wel eens een achterblijver:
maar uiteindelijk zijn we allemaal over de streep gekomen.
Helaas: de Via Gladiola was wegens werkzaamheden afgesloten en daarom heeft deze vader maar voor zijn eigen bloemen bij de streep gezorgt.
Hij was dubbel kampioen: naast het lopen ook nog het beste in bloemenplukken:-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

gefeliciteerd !!!
De meiden zijn natuurlijk supertrots, hebben ze beide een medaille ???

groetjes eliane

Anoniem zei

Zo het zit er voor jullie ook weer op!
De eerste foto kan ik niet zien (rood kruisje..ligt dat aan mij?).
Knap hoor van Romy, is toch een mooie opsteker voor haar dat ze dit volbracht heeft.
Volgend jaar de hele kuiertocht voor haar?

Anoniem zei

Ik vond het leuk........volgend jaar ga ik weer (en uiteraard mijn kids ook;-))

Anoniem zei

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anoniem zei

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»