zondag, juni 04, 2006

Aan de beurt

Ooo Francine (http://stukjebijbeetje.blogspot.com) ik wou dat je nooit geschreven had over 'aan de beurt zijn'. Want ik sindsdien ben ik steeds aan de beurt in de supermarkt. Nee, niet aan de beurt, maar 'Aan de Beurt'. Jilles is de boosdoener. Languit in het gangpad, met het autokarretje iedereen aan de kant beuken. En het ergste van alles: de boodschappen op de band willen leggen, dat niet doen, en als ik het dan gedaan heb alles er weer af gooien en er opnieuw opleggen. Mensen achter ons in de rij krijgen de kans niet om af te rekenen, want Jilles ligt gevloerd van drift languit achter de kassa.
En ik? Ik krijg het alsmaar heter en heter, het zweet loopt langs mijn gezicht. Verontschuldig mij links en rechts. Mik al mijn boodschappen lukraak in het krat, pak Jilles bij kop en kont en met een portie klappen van hem op mijn hoofd, draaf ik rood aangelopen de Super uit.
Pff................ de laatste keer dat ik met kinderen boodschappen doe is aangebroken hoor!
Zou bijna de thuisservice van AH overwegen om deze toestand te vermijden.
Ooooooo, had ik maar nooit gelezen dat we allemaal een keer 'aan de beurt' komen:-)

9 opmerkingen:

Francine zei

Ik vroeg me al af wie er na mij Aan De Beurt zou zijn. Tikkie, jij bent hem.... zucht! Sterkte met je kleine driftkikker!

Fleur zei

Oei oei Paule; het is dus jouw beurt! Balen.....hopelijk is het gauw weer iemand anders zijn beurt (maar niet de mijnus).

Anoniem zei

Die beurt heb ík gelukkig gehad (al viel het eigenlijk ook wel weer mee........of blokkeer ik het nu?;-))

Andrea zei

Toevallig vandaag afgevraagd wie de beurt had... die van mij waren vandaag bijna té lief, ik verwachte "hem" elk moment
Maar ja hij is blijkbaar in het noorden en voor ie in het zuiden is.. Duurt hopelijk nog even ;-)
Sterkte !!

Anoniem zei

o jee ...ik hoop dat de beurt gauw overwaait uit Friesland, anders vre ik met grote vreze..!
Paule heel veel sterkte met je driftkikkertje.

Anoniem zei

Was jij dat?!!
De cassières hadden het er later nog over :))
Hihi, arme jij, Paule, ik kan me voorstellen dat je je helemaal opgelaten voelde!
Ooit zal ik ook aan de beurt zijn, vrees ik...

Ernaast gaan liggen gillen schijnt de beste oplossing te zijn. Durf jij??

Anoniem zei

Getsie meid.... ook ik heb mijn Beurten wel gehad, dus kan me levendig voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben.... Waait hopelijk weer snel over. Hopelijk doet ie toch weer eerst het zuiden aan (volgens mij heeft R de leeftijd er ook wel voor Andrea!)... van mijn kleintje hoef ik voorlopig nog niet op een Beurt te rekenen gelukkig!

Anoniem zei

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anoniem zei

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»