woensdag, mei 31, 2006

De tredde tocht

Vanavond hadden we de derde (tredde) tocht van de kuiertocht. Er zijn vier avonden routes uitgezet maar als je er drie hebt volbracht dan krijg je al een medaille. Dus voor ons was het vanavond al medaille tijd!
Maar we gaan morgen gewoon nog lopen hoor, want dan lopen we door Idaerd en verwachten we natuurlijk een Via Gladiola:-)

Wat was de toch van vanvond?
Die was koud en winderig en saai;-(

We starten weer in Reduzum en liepen naar de Swette, een eindje langs de Swette, richting Weidum. Bij het Mantgumer húske (ja Anna:-)) werden we met een bootje overgezet. Daar kregen we de stempel en een appel en toen met het bootje weer over. En vervolgens het zelfde stuk weer terug:-( En dat is best een saai stuk. Maar goed, we hebben het weer gehad.

Romy is vanavond ook weer mee geweest en morgen loopt ze ook een stukje mee. Ik vind het weer reuze knap van haar hoor!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Stoere meid hoor die Romy........:-)

Het was inderdaad saai......en later werd het 'waterkoud'. Eenmaal thuisgekomen heb ik Kim gelijk onder de douche gezet en niet veel later kwam Marc er ook al aan.

Morgen mijn laatste dag, dan heb ook ik een medaille:-)

Anoniem zei

Paule, mooi om te lezen dat jullie de vierde avond ook lopen! zo hoort het. Bedankt voor je leuke reactie op m'n item mannenpraat.
Vanmorgen hebben we veel over politiek gesproken. We hebben gelukkig niet altijd mannenpraat. Maar by the way, vrouwen moet je ook niet uitpoetsen...!! Zeg Paule vanavond nog een prettig wandeling. op naar de medaille!

groet, Nanne

Anoniem zei

Paule, nog een vraag, mag ik je plaatsen bij m'n Links??
Lijkt me erg leuk. Nog iets, volgens mij ben ik bijna door Eagum gelopen met de Elfstedentocht, in elk geval op een steenworp afstand???

doeg, Nanne

Francine zei

Romy, wat GOED van je meisje!

(en van jou ook Paule! 12 juni is ie hier heb ik inmiddles uitgevonden, dan ga ik ook maar meedoen met frankieplankie)

Anoniem zei

Koud was het zeker. Ik heb gisteravond met Wilko een uur gewandeld en gedacht aan jullie. Meer op de ruimte nog dan wij dat deden als ik de route zo belees.

Vanavond de Via Gladiola gehad, en??

Anoniem zei

Och Paule, had maar even langs gekomen voor wat warms, soepje, koffie, warme chocomel? Knap hoor van jullie !!

Paule zei

@Nanne: tuurlijk mag je me plaatsen bij je links je staat er bij mij ook al bij!
De elfstentocht loopt hier inderdaad niet zo ver vandaan langs. Jullie zijn waarschijnlijk langs de Swette naar Sneek gelopen?

Anoniem zei

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»