zondag, mei 21, 2006

Tussen de Schuifdeuren

Ik heb hier in huis twee dames die heel graag optreden. En wij hebben daar het ideale huis voor, want tussen de eetkamer en de woonkamer hebben we: SCHUIFDEUREN.
Ik weet niet of jullie het VPRO-programma kennen: "Tussen de schuifdeuren", maar daar geven kinderen een optreden in de huiskamer.

Nou zulke optredens hebben wij zeer regelmatig! Meestal zijn het dansnummers, liedjes van Kinderen voor Kinderen tot ieder detail keurig uitgebeeld.
Zaterdag heeft Anouk met een vriendinnetje een optreden verzorgt dat ging over: "Zon, zon, zon..... Al die hagel, wind en regen, die ben ik nu wel zat.....".
Compleet met verkleedpartij van dikke winterjas naar zomerse outfit:-)

En het publiek? Het publiek genoot met volle teugen (let niet op mijn scraprommel op tafel:-)))


En zien optreden doet optreden, dus we hadden een compleet matinee programma zaterdagmiddag!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig!!!!! Dat ziet er leuk uit zeg ,heerlijk dat die meiden zich zo kunnen vermaken hè!!
Zo te zien zit Grietje's dochter er ook bij, in het publiek?

fijne zondag nog...enne, wanneer dacht je nog iets te plannen??

liefs Marjolein

Anoniem zei

prachtig.......!!!!
het publiek kijkt wel wat "moeilijk "of zijn ze hun eigen optreden aan het bedenken ?? En Jilles fungeert die alleen als publiek of is hij ook met het virus besmet.....

groetjes eliane

Anoniem zei

Geweldig joh! Waar tover jij publiek vandaan? Dat maakt het wel extra gezellig immers!!
Leuk zoiets. Zo groeit onze verkleedkoffer ook nog altijd aan, omdat niet alleen Wilko verkleden erg leuk vindt, maar Auke ook de smaak te pakken krijgt, dus een stukje doen zou qua recquisieten kunnen!

Anoniem zei

Geweldig... echt 'tussen de schuifdeuren'!!

Francine zei

Geweldig! Meiden naar mijn hart (zo niet gehinderd door enige vverlegenheid!). Ben benieuwd of M dat ook gaat doen later... bij de jongens komt het in ieder geval niet in hun hoofd op!

Anoniem zei

Hé Paule,

Zie ik in eens mijn dochter daar bij het publiek zitten en geeft ze later nog een showtje weg?!
Geweldige hoor en die foto's???
helemaal top.