vrijdag, mei 19, 2006

Schoon huis

Vanmiddag in een half uurtje het hele huis en meubilair schoongemaakt.
Van binnen en van buiten.
In een half uur! Jaa, goed hè?
Ach, het was niet zo heel moeilijk hoor, ik hoefde het huis alleen maar van zolder te halen, te ontdoen van spinnenwebben en 25 jaar stof.


Er stond hier al heel lang een poppenhuis op zolder, van mijn schoonzusjes geweest. Beide hadden er eigenlijk geen belangstelling meer voor. Dus vanmiddag op verzoek van Romy het ding van zolder gehaald en uitgesopt.
Romy heeft nu een vriendinnetje hier te spelen die al haar Polly Pockets mee heeft genomen en die nu allemaal hun plaatsje hebben gekregen in het poppenhuis. En druk dat ze het er mee hebben:-)
Wat een heerlijkheid, zo iets simpels. Waarom had ik dat eigenlijk niet al eerder gedaan?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Aha, dus dát was jij aan et doen, i.p.v. bij mij een bakkie halen:-) Nee hoor, geintje!!! Maar inderdaad, zo'n poppenhuis is super, ik heb hem helaas niet meer,........ jammer.........

Anoniem zei

ja ja zo kan ik ook snel door het huis van dat formaat:p
Nou ik weet in ieder geval wat ik voor haar verjaardag moet kopen:-)

groeten

Francine zei

Heerlijk zeg, die foto.

Het is weliswaar niet hetzelfde, maar M speelt echt zó vaak met haar Little People huis. Ik vind dat zo leuk om te zien, die fantasie. Als ze wat ouder is en haar motoriek wat fijner, krijgt ze absoluut een 'echt' poppenhuis.

Anoniem zei

ik dacht al ...zo'n superhuishoudmiep wil ik ook , maar ja met zo'n huis kan ik het ook..hahahahaha.
zo'n huis had ik vroeger ook.

groetjes eliane

Anoniem zei

Een poppenhuis is wat mij betreft ook zeker een must voor elk meisje... Tessa heeft er eentje en de ene keer speelt ze er wat vaker mee dan de andere keer!

Anoniem zei

Geweldig! Ook de foto van je jongste twee kanjertjes, zo geconcentreerd bezig met spelenen inrichten :-)