maandag, mei 08, 2006

Nieuwe Swylmasjine


Ik schreef vanmiddag al dat Jilles een echte boer is en er alles aan doet om zoveel mogelijk op heit te lijken.
Hij had voor zijn verjaardag nog een cadeautje te goed van mijn zus en dat heb ik vanmiddag, op de terugweg vanaf mijn werk voor hem gekocht: een 'swylmasjine' of te wel, een harkmachine, die na het maaien en schudden het gras bij elkaar harkt zodat het makkelijk opgehaald kan worden met de laadwagen.

Zoals jullie zien is hij er helemaal weg van en ligt hij er languit bij om alle mogelijkheden uit te proberen!

Heerlijk vind ik het om te zien dat je kind zo kan genieten van een cadeau dat hij krijgt en er uren mee kan spelen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Doet me denken aan Marc op die leeftijd. Heeft héél veel met zijn trekkers en aanverwanten gespeeld. Als de boer in het weiland voor ons huis bezig was met bijv. maaien dan was ie niét voor de ramen wég te slaan:-)

Liefs, Alja

Anoniem zei

Je vertelde het vrijdag al, gaaf om het nu ook in het echt te zien.

Anoniem zei

Leuk zeg!! Geweldig om te zien dat ie op zo'n jonge leeftijd het "boer"zijn al in zich heeft!

liefs Marjolein

Anoniem zei

Ast noch mear leuke ideeën hast foar mantsjes dy't 3 wurde hear ik it graach... Wy ha al wat mar omkes&tantes ferslane der yn!