donderdag, mei 11, 2006

Hatsjoe!!

O Jee, schreef ik gisteren nog zo enthousiast over de heerlijke geur van vers gemaaid gras, later die middag werd ik helemaal gek. Gek van de jeuk in mijn ogen, neus en oren:-( Want ik heb hooikoorts en niet zo'n klein beetje ook. Met medicijnen zijn de allergische reacties te onderdrukken maar ik heb het gevoel dat ik zelf ook helemaal onder drukt word. Ik word altijd zo moe en duf van die medicijnen.
Ik had gistermiddag dan ook een diepe inzinking, zat als een zombie aan tafel toen Romy werd thuis gebracht en ik even een praatje probeerde te maken met mijn vriendin.
Ik zou gisteravond weer gaan lopen, maar verder dan de startplaats ben ik niet gekomen.
Gelukkig waren de anderen er allemaal niet en was ik na 20 minuten weer thuis.
Ik had maar één verlangen en dat was: slapen!! Ik heb nog even getracht gezellig te zijn voor Lolke door samen de 1e helft van de UEFA-cup finale te bekijken, maar helaas. Ik miste het eerste (en enigste??) doelpunt doordat ik lag te slapen op de bank en in de rust ben ik snel naar boven gegaan. Vanmorgen om kwart over 6 ging de wekker, maar ik was nog steeds niet echt wakker, helaas. En ik had een zware dag in het vooruitzicht: ondernemingsraad vergadering en ik ben voorzitter van de club. Even lekker achterover hangen en alles aan je voorbij laten gaan is er dan niet bij. Maar, ik heb het overleefd en worstel me door de rest van deze dag heen. Straks weer op de fiets naar huis, tussen de weilanden vol vers gemaaid gras door.
Hatsjie!!!

4 opmerkingen:

Fleur zei

Hoi Paule

Ik ben natuurlijk meteen gaan kijken wie zo'n leuk berichtje op mijn blog had achter gelaten!

En nu blijkt dat ik van de week jouw blog ook al eens heb bekeken. Zoooo leuk om te lezen over jullie dagelijks leven. Stiekum wel een beetje jaloers op het mooie landschap waarin jullie wonen en dat Lolke toch de hele dag ook aanwezig is.

Zodra ik door heb hoe ik kan linken (hmm gewoon een kwestie van er even een keer rustig voor gaan zitten) zal ik dat doen; goed?

Anoniem zei

Oh meid, ik leef met je mee hoor, ik heb ook hooikoorts en dat is geen pretje, niezen gaat wel, bij mij slaat het op de ogen. Neem ik geen medicijnen, dan lijken ze wel verbrand, en helemaal verschrompeld, wát een ellende is dat zeg!
Duf word ik er gelukkig niet van, is dat bij jou tijdelijk, zodat je na een tijdje gebruiken er aan gewend raakt, of blijft dat zo? Lastig joh!

liefs Marjolein

Anoniem zei

Blegh.... nou dat is nu precies wat ik gisteren al schreef... zou dus helemaal niets voor mij zijn... Hopelijk ben je het vandaag weer een beetje kwijt!

Anoniem zei

Oei en ai, da's minder hoor...
Ik ben erg blij dat ik daar geen last van heb!