zaterdag, maart 03, 2007

Vliegt voorbij...

De vakantie is voorbij gevlogen!
We hebben allemaal leuke dingen gedaan, dus dan gaat het ook allemaal sneller!
Master Pieter heeft donderdag zijn Bul gekregen en wij waren er bij.
We hebben na de uitreiking lekker gelunched met elkaar en zijn daarna weer naar huis gegaan.

Vanmorgen had Romy weer een welpenevenement van Korfbal en ook daar waren we bij!
Ik heb geprobeert met het instellen van de witbalans (Ja Eliane, ik heb goed naar je geluisterd en de functies gevonden:-))) een betere foto te maken, maar helaas, het licht in een sporthal blijft slecht om goede foto's te maken!

Met betrekking tot de witbalans heb ik wel progressie gemaakt met foto's binnen:


De eerste foto helemaal weggeflitst, de tweede veel beter de sfeer weergevende!
Ik heb zelfs twee mooie portretfoto's gemaakt:

Moeder en dochter:-)

Tja, fotgraferen wordt nog leuk zo:-)
Oké pap, ik moet toch maar eens op zoek naar de handleiding die bij het toestel zat toen ik hem kocht!!

Nu gaan we ons opmaken voor een feestje vanavond. Lolke is morgen jarig en we krijgen wat vrienden voor een gebakje en een borrel!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

De foto`s zij mooi hoor! In een sporthal blijft altijd lastig. gefeliciteerd met Lolke en veel plezier vanavond.

eliane zei

ja het wordt nog wat met jou! Als jij de handleiding vindt en leest en ik geef je tips dan worden de foto's nog mooier ! Alhoewel ik ze al best mooi vind, die portretten en Jilles enLisanne op de bank. In desporthal blijft lastig vanwege het slechte licht....:))
Veel plezier vanavond en LOlke alvast gefeliciteerd !!!!

Je@net zei

Leuke foto's geworden!!
Enne...gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!!

Anoniem zei

Lokwinkske mei Lolke syn jierdei hjoed! En met schoonzusje, als ik me niet vergis?

Mooie foto's inderdaad Paule!

Anoniem zei

Heee Paule, mooie foto;s heb je gemaakt joh! Kan Eliane ons geen cursus geven van 1 dag ofzo, wanneer ze klaar is met har workshop? moeten we het maar eens over hebben, lijkt me wel leuk! Met fotoshoot buiten erbij, ergens in een leuk stad. Lunchje erbij..haha..ik zie het al helemaal voor me> Ik wil ook wel wat meer leren over mijn camera, maar het boekje erbij, dat doe je toch niet zo snel, het is handiger als iemand het je uitleg.

Lolke..van harte gefeliciteerd, en een fijne verjaardag!!

Gonzo zei

Staat de handleiding niet ergens online...?

Marjo zei

Leuk idee van Tanja :-)) Hou me op de hoogte!
Gefeliciteerd met Lolke!

Anoniem zei

Zou er een witbalans zijn op míjn toestel? Geen idee, heb namelijk niet de handleiding doorgeworsteld;-))

Een cursus van 1 dag vind ik niet eens zó´n slecht idee;-)

Ben er sinds kort achter dat als ik zónder licht wil flitsen ik het knopje ingedrukt moet houden........*zucht*........ik heb dat ding al 2 jaar;-))

Nog gefeliciteerd met Lolke´s verjaardag........

eliane zei

ik wil best een keer hoor ladies!
Lijkt me ook heel gezellig met zo'n club meiden.

Marjolein zei

Leuk, dat spelen met je toestel he? Heb et nog niet gedaan, maar ga er wel mee stoeien binnenkort!
(oh ja....als et aan mij lag, had ik minder tijd om zo voor mezelf bezig te zijn hoor.... maar ja....'t is niet anders....)

knuf!