zaterdag, december 23, 2006

kerstfeest kinderen

Zowel Jilles als Anouk en Romy hebben kerstvieringen gehad op school de afgelopen dagen.
Helaas was ik er zelf niet bij, maar lang leven de website van ons dorp, daar staan genoeg foto's op en daar heb ik er een paar van gepikt:-)
Jilles had donderdagochtend een kerstontbijt op de peuterspeelzaal.

Zo te zien was het een erg lekker broodje met hagelslag:-)
Hij heeft het erg naar zijn zin gehad vertelde hij!

De meiden hadden vrijdagochtend een kerstviering. Ze gingen in optocht naar een boerderij net buiten het dorp waar door de leerkrachten het kerstverhaal werd gespeeld.

Anouk had keuzevak muziek deze periode en de muziekgroep verzorgde de zang en de muziek. Ze zat ook vooraan, vlakbij het podium (roze jas)

Ze moest ook een liedje solo zingen, ze vond het erg spannend, maar het ging goed. Volgens Romy was het te zacht maar het antwoord van Anouk daarop was:
Dat kwam omdat er geen microfoons waren:-)

een mooi gezicht zo, alle kinderen van de school in de 'golle' en de pakken hooi als toneel!

Na afloop van het kerstspel gingen ze terug naar school en kregen ze een kerstbrunch op het binnenplein van de school. Allemaal tafeltjes met groepjes kinderen met een juf of meester of een moeder.
Anouk zit hier aan tafel in een roze shirt met een roze bling bling kerstbal in haar staart!

en nu maken we ons op voor het kerstfeest van ons gezin.
Morgen gaan we naar mijn ouders, mijn zus en gezin zijn er ook uit Singapore. We gaan naar de kinderavond dienst, ben benieuwd, die van ons zijn nog nooit in een kerk geweest.......
Daarna eten, stampot heeft mijn vader belooft en dat is jummie, ook voor de kinderen.
Eerste kerstdag naar mijn schoonouders, ook daar is de hele familie aanwezig en staat er een 'stuffed turkey' op het menu geloof ik:-)
En dan tweede kerstdag lekker thuis met ons vijfjes!

Maar vanavond eerst naar de wedstrijd SC Heerenveen - Excelsior, in de Zakenloge van de Rabobank, tja dat zijn de voordelen van het zijn van goede klant:-)))

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet er allemaal heel leuke en gezellig uit.

Voetbal en Kerst is wel een aparte combi maar goed komt misschien wel omdat ik voetbal niet leuk vind.....

Veel plezier deze dagen en lekker genieten ....:)))