zondag, november 05, 2006

Heerlijke zondag

Zalig zo'n zondag!Lekker wat lummelen. Kids aan het spelen. Zo nu en dan moeten er een paar vechters uit elkaar worden gehaald, een wasje opgehangen en een kopje soep gekookt!
Tijd genoeg voor mezelf.
Lekker scrappen, met papier, digitaal!
Na een nachtje slapen is al mijn PSP kennis weer boven komen drijven en ik moet zeggen dat ik er aardigheid aan krijg en via trial en error steeds meer dingtjes leer.
Er zijn natuurlijk nog genoeg vragen, nog genoeg dingen die ik óók wil leren, maar dat komt wel met de tijd!

Morgen begint de week weer...... een week met werken, sporten van de kinderen, school voor de kinderen, vergaderingen, leuke dingen en dingen die moeten.
Maar het is weer een week, en weer een week die hopelijk eindigt met wéér zo'n zalige zondag, met lekker tijd voor mijzelf!
Dan kom ik die week ook wel door!!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn kennis van PSP is gezakt tot het niveau "rode ogen verwijderen";-DD

Mooie LO!

Anoniem zei

Fijn dat jij de smaak zo te pakken hebt! Mijn psp-kennis beperkt zich tot praktische dingen hier op kantoor, maar voor de rest... Zonde!
Wel mooi wat je zo maakt. Enne, zo'n heerlijk weekend hadden wij ook. Daar teer je weer op hè?

Anoniem zei

Heerlijk hè, om soms weer eens wat tijd voor jezelf te hebben. Helaas gebeurt mij dat niet al te vaak. Leuke scrap hoor! Wacht maar, voor je het weet ben je verslaafd! Misschien een idee om je ook aan te sluiten bij de Yahoogroup digiscrappen? (Francine zit er ook bij). Daar heb ik veel van geleerd en een ander voordeel is dat er vaak links door worden gemaild met nieuwe freebies.

Anoniem zei

Gaaf hoor!!

Anoniem zei

Ziet er goed uit! Heerlijk hè zo`n zondag!