zaterdag, oktober 28, 2006

Het gaat beginnen


Nog eventjes en dan gaat het grote prinsessenfeest beginnen!!

Romy is er zenuwachtig voor en ik heb lekkere stress:-))))
Na twee gezellige dagen met een vriendin en haar jongens, vanmorgen getracht het huis een beetje op orde te brengen.
De woonkamer net verbouwt zodat er 7 prinsesjes kunnen dansen en spelen.
Zometeen nog even een cake versieren met snoepjes en roze slagroom. En alle spelletjes klaar leggen!
Ik ben een beetje slecht voorbereid deze keer, maar goed, de ervaring heeft mij ondertussen geleerd dat het voor de kinderen al snel gezellig genoeg is en ik verwacht dat er ook veel met het barbiekasteel gespeeld zal worden!!!

Hopelijk vanavond wat foto's van het grote festijn!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Paule, ik wens jullie een prettig weekend.




Nanne

Anoniem zei

en hoe is het nu ?? Alles weer aannkant en met de voeten op tafel ???

Het was vast wel gezellig !
Zijn de foto's wat gelukt ??

Anoniem zei

Oooooh HEEEL veel succes en plezier! Snel foto's plaatsen!