woensdag, juli 05, 2006

Zwemplezier

Na onze grote zoektocht van gisteren hebben we vandaag heerlijk genoten van het mega zwembad. De hele dag gingen de zwemkleren aan en weer uit. ik kreeg er het heen en weer van. Steeds weer natte voetjes in de bijkeuken en keuken en steeds een hele zwerm vliegen er achter aan. Kindjes die het niet gewend zijn deuren dicht te doen. Dus ik doe de hele tijd niks anders dan roepen: deur dicht! Ik heb Lolke gevraagd er nu een dranger op te zetten en ik ga een nieuwe goed passende en sluitende hordeur laten maken door een goede timmerman. Lolke heeft 4 jaar geleden zo'n alluminium pruts ding gekocht die nooit goed heeft gepast en waarvan de katten het gaas alweer hebben los gepeuterd en gekrabt, Jakkes!! (zo mijn frustratie van de hordeur en de vliegen ook weer kwijt:-))))

Vandaag zijn onze neefjes uit Singapore er. Mijn vader (opa) heeft ze vanmorgen gebracht en ik breng ze morgen naar Assen, waar ze naar het verkeerspaark gaan met mijn ouders.
Ze hebben heerlijk in het zwembad gelegen.
Mijn schoonvader (pake) kwam nog even met de bokkekarre langs en ze hebben allemaal een ritje gemaakt.
Een drukte van belang dus.
Hier helaas nog geen onweersbuien. We zijn er wel aan toe, alle humeurs zijn gedaald, ze hebben allemaal last van de warmte en de een zeurt nog meer dan de ander:-( Jakkes, ik vind het zelf zo ook wel goed genoeg geweest.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk joh, voor de kinderen maar ook voor jullie! Waren jullie vorig jaar nog over geweest, ja toch?
Groetsels,
Richtsje

Francine zei

Oh, een bokkewagen! Daar heb ik altijd van gedroomd toen ik klein was nadat ik er een keer over las in een boek, maar ik wist niet eens of ze ecth bestonden! Wat gaaf!!

Andrea zei

ohh gaaf een bokkenwagen!! Ik heb er een gehad !! Met bok, die heette Benji heb ik zelf geflest, zo gaaf!! Zelfs het mini-shetje paste ervoor, jee ik word oud krijg er helemaal nostalgische ideeen van!