dinsdag, juni 13, 2006

't Is zo ver

Nog een klein uurtje en dan moeten we ons melden in het ziekenhuis.
De amandelen van Jilles gaan er uit.
Nou, ik kan jullie zeggen: ik zie er als een berg tegenop! Al zal het achteraf allemaal best wel weer mee vallen.
Het wordt alleen zo heet vandaag, dat is voor mijn knulletje nog minder leuk!
Ik ben nu alle dingetjes aan het verzamelen, spullen voor de meiden klaar zetten voor naar school. Handoek mee, d ebuggy weer opgespeurd, voor het transport ná de operatie:-) fototoestel (tja, kan ik toch niet laten)
Ik verwacht tegen een uurtje of 11 weer thuis te zijn met een zielig hoopje zoon.
Vandaag en morgen ben ik vrij, maar vanmiddag/vanavond zitten we in het hooi. Jammer kan Jilles niet mee helpen. Voor mij wel lekker met mijn hooikoort;-) dat ik bij hem moet blijven. Het is gisteren en vandaag echt verschrikkelijk.
Ik meld me vandaag wel weer even!
Jullie hebben de foto's van ons heerlijke weekendje weg ook nog te goed.

3 opmerkingen:

Fleur zei

O Paule; heel veel sterkte! Als je dit leest is het hopelijk allemaal achter de rug. Ennuh..... ijsjes ijsjes ijsjs..... ook voor de mama.

Anoniem zei

Hoi Paule,
Veel sterkte vandaag, met de hitte, het hooi maar natuurlijk vooral met je mannetje.

Liefs,
Marjo

Anoniem zei

Hoi Paule,

Ik hoop dat Jilles nu lekker ligt te slapen en jij ook. Sterkte met hem en ik hoop dat hij morgen alweer een stuk opgeknapt is.

groetjes, Cisca