woensdag, januari 28, 2009

foto Tag

Via eliane werd ik getagged. En een hele leuke opdracht:
uit het 6e mapje met foto's de 6e foto. Deze bloggen en het verhaal er bj vertellen.

Dit is dus de foto:
We schrijven 20 mei 2000, wij wonen nog niet op de boerderij, Pake en Beppe wel en wij komen er vaak!
En ik heb net mijn eerste digitale video camera waarmee ik van de beelden via de PC ook foto's kan maken!
Het zijn Pake en Anouk die samen in een berg vers gemaaid gras liggen.
Na een melkbeurt zullen de koeien zich er te goed aan gaan doen!
Zulk gras zit altijd boordevol lieveheersbeestjes in de zomer en die zijn erg leuk om te zoeken!
Of ze dat nu ook aan het doen zijn weet ik niet meer!!!

Wie ik wil taggen?
Een ieder die zich geroepen voelt!
Het zou leuk zijn als het iemand van de mamablogs is!
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Hi meis!! Ben ook veel te lang niet bij jouw geweest, maar.... door een pc crash ben ik veel blog adresjes kwijt!! Heb je weer gevonden dus je gaat weer bij de favo's!
Jeetje.... da's een oude foto zeg, kleine Anoukje!!! Schitterend!
(oh, voel me vandaag weer een stuk beter gelukkig!

eliane zei

wat een leuke foto. Deze kleine meid die nu alweer 10 is. Wat een schattige foto mei in grutske pake...

Anoniem zei

Sketig juh, dat kleine meisje zo...
Enne, nog lokwinske, ze is alweer tien, wat gaat't snel hè?

Je@net zei

Ha paule, vond het super om je gisteren weer even te zien!!