woensdag, januari 28, 2009

Er was er een jarig

Anouk was op 20 januari jarig.
10 jaar is ze alweer geworden.
Vanmiddag hadden we haar feestje.
We zijn met drie auto's en 10 kinderen naar de bowlingbaan geweest.

Maar eerst zijn thuis de kadootjes uitgepakt en is ze weer reuze verwend!

Bij 't Haske in Joure lagen 2 banen, 8 ballen en 5 kilo patat op ons te wachten.

Het was een zeer geslaagde middag.

Wat hebben ze nog meer nodig.... ik zou het niet weten.

Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.
Ook leuk om een keer als gezin te doen.
En het bracht weer oude herinneringen boven van de tijd dat ik zelf in Hengevelde bij de bowlingbaan werkte!
Nu hoefde ik gelukkig niet aan het werk!

Ik hoop dat Anouk er goede herinneringen aan over houdt, maar dat zal vast wel!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

eliane zei

Gefeliciteerd Anouk. Goh alweer 10 jaar!

Anoniem zei

Het was erg gezellig....:-)