zondag, juni 15, 2008

Blarenparty

Gisteren de Slachte gelopen!
Wat een ervaring, wat een belevenis en wat een prestatie!!
Ik liep hem samen met Geesje en Fiona. En we hebben hem alle drie uitgelopen.
Langs de kant heel veel cultuur, muziek, dans en mensen mensen mensen mensen!

Zelfs met een zelf gemaakt spandoek helemaal voor ons alleen!!!

Bij het vertrek stonden er mannen boven op de dijk die een inzegeningsritueel verzorgenden en om de 10 minuten werd er op de gong geslagen en mocht er weer een groep vertrekken.
Wij zijn om kwart over 7 vertrokken.
Fiona en ik waren om kwart voor 5 aan in Raerd en Geesje kwam een half uur later.
Moe en voldaan naar huis op de fiets, een hete douche en toen op de bank. Niks meer gedaan, geen stap meer gezet en met moeite de trap opgeklauterd naar boven.

Vanmorgen wakker geworden met een paar gigantische blaren op mijn hakken. Op het randje, waar het eelt overgaat in de huid. Ik heb ze al een paar keer doorgeprikt en het gaat beter. Al zit ik er wel eventjes over in welke schoenen ik morgen naar het werk aan moet.
Crocs onder een nette broek is niet te verkopen ben ik bang.....
Verder valt het met de stijfheid reuze mee. Het uitfietsen heeft ons goed gedaan.
Geesje en Fiona zijn op dezelfde manier uit de strijd gekomen.
Ik ben benieuwd hoe het morgen met ons gaat!

9 opmerkingen:

eliane zei

gefeliciteerd !!! EEn super mega prestatie. Wat een bjusterbaarlike dag, eigenlijk niet te beschrijven in woorden.
Ik heb geen blaren, alleen wat opgezette voeten en ben nauwelijks stijf....:))

Maaike zei

super hoor
wat een afstand, volgens mij nog wel redelijk mazzel met het weer gehad

jojoco zei

wow he, wat een megaprestatie! Wat moet dat goed voelen! Leuk hoor!

Jolanda zei

Proficiat met deze prestatie!

Anoniem zei

Goed gedaan meissie!

Anoniem zei

Gefeliciteerd voor jullie allemaal.

XAlja

Anoniem zei

geweldig hjer! It waer wie moai, net te kâld en te waarm. Folgjens mei de wyn lekker yné rech. En jim waarden troch de minsken (musik yn/bûten de doarpen) nei it ein brocht. Prachtige prestaasje.
Hendrika

Anoniem zei

Wy wiene dy dei yn Grins en dêr reinde it op in stuit behoarlik, mar jimme ha it droech hâlden tocht ik...
Prachtich hear en hiel knap dien! En moai ek dat de rit dizze kear nei Raerd gie! Koest moai op it fytske wer nei hûs, dat wie oars wol wat dreger west.

Groetnis,

Toppie

Je@net zei

Goed gedaan meissie!! Gefeliciteerd hoor!!