zondag, maart 30, 2008

Hoog tijd

Het wordt de hoogste tijd om weer eens te gaan bloggen
De afgelopen maanden zijn een beetje in de mineur voorbij gegaan. Ik weet niet was het was. Een vriendin van me zou zeggen: "veel geprut" en dat is natuurlijk niet goed.
Maar ik geloof dat, nu de dagen weer langer worden, mijn humeur ook beter wordt:-)

Zoals gisteren bijvoorbeeld: met een groep wandelaars een tocht gelopen van 3 uur in de omgeving van Eastermar.
We zijn uiteraard in training voor de Slachtemarathon en het liep erg lekker.
Helaas is het vandaag weer shitweer en ben heb ik de schoenen niet aangehad.....


Wel met Lolke en zoonlief door Friesland getoert, op zoek naar nieuwbouwhuizen bij boerderijen.
Ik heb hier al eerder geblogd over onze plannen en die zijn nu ook zeer concreet, alleen zijn we enigszins in verwarring gebracht door een tweede aannemer die we gevraagd hebben te komen praten.
Deze man kwam met een hele andere visie en adviseerde een woning met een hoge gootlijn te kiezen.

En nu weten we het even niet meer. De voors en tegens zijn moeilijk tegen elkaar weg te strepen.

Bij deze boerderij zijn we vandaag dus langsgereden en in het echt is het toch niet zo raar als we eerst dachten.
Op een nieuwbouwplan in Woudsend een huis gezien dat we ook mooi vonden, daar met de telefoon even foto's van gemaakt, maar ik kan ze daar niet afkrijgen volgens mij....

En zo denken we dus maar door, suggesties zijn altijd welkom!!!!

Onze meiden hebben vandaag een Hyve gekregen, dus wie met hen vriendjes wil worden kan ze vinden via mijn hyve.

En in de maand april ga ik met een groep vriendinnen de uitdaging aan elke dag een lay out te scrappen volgens een serie schetsen van een amerikaanse site. Ik hoop dat ik het voor elkaar ga krijgen. Heb in elk geval wel een wereld aan mooie foto's binnen gekregen gisteren:-)

Nu een zondagavond maaltijdje op tafel zetten en hopen dat de kids naar bed willen door het uur dat er af is....

9 opmerkingen:

Marjolein zei

Fijn dat et weer een beetje beter gaat meid! En het is waar, als de dagen langer worden, en de zon wat schijnt..... vaak voel je je dan gewoon lekkerder! Weet er alles van!

Wat een lastige keus zeg, om te kiezen uit die boerderijen. Ik vind deze wel heel apart, zo hoog en met zo'n gootlijn.... Kan je niet zo goed advies geven..sorry... maar het ziet er wel erg mooi uit!
Succes met beslissen!!

Jolanda zei

Ik vind het huis van de 1e foto mooi!!! Wat een luxe dat je gewoon kunt kiezen welk huis je wilt (laten bouwen). Moaar wel moeilijk. Ik ben benieuwd naar de LO's.

eliane zei

ik vind die eerste mooi, errug mooi..past ook wel bij jullie plek maar misschien omdat er nu ook een hoog huis staat...........Fijn dat je mojo weer terug is. Was het een wandeltocht gister ?? Wij hebben vanavond gelopen ,maar net 15 kilometer..volgende keer meer...:))

Anoniem zei

Hé paule,
Tjee wat een keus, qua huis!
En wat fantastisch dat je zelf je eigen huis mag kiezen.
Ben benieuwd wat je style zal worden.
Wat leuk dat de meiden ook hyves hebben, danique had het er al over.
En grappig om Bert daar op te zien.
Je krijgt het druk met scrappen want anders zou ik zeggen:
"doe mij nog een cursusje computeren" !

Anoniem zei

Ik zag je vorige week woensdagmiddag rond 14:00 uur lopen op de viaduct over de A32. In training dus...

Anoniem zei

Falt net ta, tink, om wat te kiezen...
De huzen dyst de oare kear sjen lietst fûn ik wol moai, mar no't ik dizze sjoch, leau ik dat ik'm moaier fyn. Ik tink dêrby oan dat it hûs no ék heech is, hast de beammen der noch omhinne (dy bliuwe wol toch?), dat jout in goed byld. Och heden en dan moast noch kieze út kleuren stien en al, no foardatst in knoop trochhakt hast, is 2008 samar om liket my?

Fijn datst wer opkalefaterst. Wurgens, of soares troch it wurk? Ljocht-tekoart? Wat dan ek, lit ik mar gau foarby gean!
Stap-se!!

Anoniem zei

Ik geloof dat ik het hoge huis mooier vind. Jullie hebben nu ook een hoog huis en in combinatie met de boerderij (zoals ook op de foto te zien is) vind ik het heel erg mooi.

Nou ja, succes met kiezen;-)

Je@net zei

Welke keus het ook gaat worden Paule, het zal zeker schitterend worden! Veel succes ermee!

Marjo zei

Wauw.... ik geloof dat ik het eerste huis leuker vind, ik hou zo van erkertjes enzo. Het tweede huis past beter bij de schuur zoals die op de foto staat, maar vind ik een beetje saai.... Maar goed, het gaat er uiteindelijk om WIE er IN het huis wonen en wat dat betreft kan je geen verkeerde keuze maken ;-)) (slijm slijm)