vrijdag, maart 07, 2008

Een cadeautje...

Ik kreeg vamorgen zomaar een cadeautje,
het zat bij de post van gisteren, maar die zat nog in de brievenbus.
En ik weet niet wie ik moet bedanken... want er zat geen afzender bij en van de enveloppe word ik ook niks wijzer!

Het komt op een super moment..... zit eventjes in een klein dipje.
Dus lieve secret vriendin:
ENORM BEDANKT!

Druk op het werk, daar gebeurt veel. Druk met plannen voor het nieuwe huis, er zijn al vele stappen gezet en het wordt al aardig concreet. Maar veel denkwerk in mijn hoofd, over de indeling, gaan we wel met deze aannemer in zee, waar kunnen we nog meer informatie opvragen.
Vanmiddag gaan we maar even kijken op de Huis en Tuin Beurs in Leeuwarden.
Daarnaast ben ik ook nog druk aan het trainen voor de Slachtemarathon, want ik heb een kaart dus ben 14 juni van de partij! Wie nog meer?

2 opmerkingen:

eliane zei

wij hebben wat overeenkomsten ..:))
Ik had ook zo'n raadselachtige envelop en ik ga ook de Slachte lopen op 14 juni en ik ben het weekend ervoor met een hele lieve vriendin op stap....:))
Wij hebben vandaag 20 km gelopen, was kapot.........

Anoniem zei

Lief dat iemand zo aan je denkt Paule!

Het werk is nogal roerig nu, ik hoor het meer. Als je zelf de uitdaging nog maar ziet!
Ik loop de slachte niet, ben niet zo'n massa-stapper zoals je misschien wel weet. Luutske zou, maar het is op Wybrig haar verjaardag dus dat is ook niet handig. Volgens mij loopt Pjirkje'm ook?